Gå til innhold

Resultat av penis måling


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"En normal penis er alt mellom 16 og 21 cm"

Anonymkode: 4c241...f7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I Norge er gjennomsnitts penis mellom 17 og 24 cm sier overlege Johan Ovenes, alt under kan anses som lite."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ariana807 skrev:

Pga. antallet 15 000 mennesker antar jeg at det er det samme studiet de skriver om her;

https://illvit.no/mennesket/kroppen/penis-fa-oversikt-over-storrelsen-blant-verdens-menn

Mange tall er nevnt; blant annet gjennomsnittslengde i erigert tilstand 13,12 cm.

Takk for  seriøst svar

Anonymkode: 3badb...613

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ønsket jeg fant igjen innlegget fra en kvinnelig bruker her, fra i fjor en gang.  Hun hadde sin egen ganske store database, og mye gode betraktninger rundt det. Men siden den gang har vi hatt ca 500 penistråder. 

Anonymkode: 6a993...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, KDNO skrev:

"I Norge er gjennomsnitts penis mellom 17 og 24 cm sier overlege Johan Ovenes, alt under kan anses som lite."

Ja we wish 🥰

Anonymkode: d8cee...801

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ariana807 skrev:

Pga. antallet 15 000 mennesker antar jeg at det er det samme studiet de skriver om her;

https://illvit.no/mennesket/kroppen/penis-fa-oversikt-over-storrelsen-blant-verdens-menn

Mange tall er nevnt; blant annet gjennomsnittslengde i erigert tilstand 13,12 cm.

Tror det er noe muffens med den artikkelen. Det står jo som du sier

"Lengde på erigert penis: 13,12 centimeter" 

Men lengre ned så stør det også

"Utstrakt lengde på slapp penis: 13,24 centimeter" 

Så ifølge disse forskerne krymper altså en gjennomsnittlig penis 1,2 millimeter når den erigeres... 

Anonymkode: f4f9a...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er noe muffens med den artikkelen. Det står jo som du sier

"Lengde på erigert penis: 13,12 centimeter" 

Men lengre ned så stør det også

"Utstrakt lengde på slapp penis: 13,24 centimeter" 

Så ifølge disse forskerne krymper altså en gjennomsnittlig penis 1,2 millimeter når den erigeres... 

Anonymkode: f4f9a...327

Ok, gjør følgende eksperiment ; strekk et tomt pølseskinn, og så fyller du det etterpå. Når er det lengst? 

Anonymkode: 6a993...8b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er noe muffens med den artikkelen. Det står jo som du sier

"Lengde på erigert penis: 13,12 centimeter" 

Men lengre ned så stør det også

"Utstrakt lengde på slapp penis: 13,24 centimeter" 

Så ifølge disse forskerne krymper altså en gjennomsnittlig penis 1,2 millimeter når den erigeres... 

Anonymkode: f4f9a...327

Alle sånne tall er bare for å trøste de med liten penis. Gjennomsnittet er nærmere 16 enn 13. 

Anonymkode: d8cee...801

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er noe muffens med den artikkelen. Det står jo som du sier

"Lengde på erigert penis: 13,12 centimeter" 

Men lengre ned så stør det også

"Utstrakt lengde på slapp penis: 13,24 centimeter" 

Så ifølge disse forskerne krymper altså en gjennomsnittlig penis 1,2 millimeter når den erigeres... 

Anonymkode: f4f9a...327

De skriver at det er «gjennomsnittstall». Det vil si at det kanskje er litt flere med lengre uerigerte peniser i forhold til mangfoldet som gir et litt større tall der i forhold til erigerte peniser. Kanskje flere «showers» enn «growers» :) ikke vet jeg altså.

Jeg bare delte studiet det var snakk om. Sitter ikke på alle dataene selv, men går sikkert ann å finne den ene artikkelen om du leter. Den burde og ha alle kildene til alle studiene som den har tatt alle tallene fra. 

Om jeg husker riktig finnes det et norskt «studie» med rundt 800 målinger, der gjennomsnittet, erigert, var ~14cm. Nei jeg har ikke kilden på det, så skal ikke si helt 100% sikkert.

Men sikkert er at gjennomsnittlengden her inne på kg ligger på rundt 18cm nå tror jeg 😁 kanskje det har økt til 20cm om siden sist jeg var innom en penistråd 😆

Endret av Ariana807
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle sånne tall er bare for å trøste de med liten penis. Gjennomsnittet er nærmere 16 enn 13. 

Anonymkode: d8cee...801

gjennomsnittet er overhodet ikke 16. det er flere med mindre pensier enn større. Det har allerede blitt forsket på dette

 

Det vedvarende spørsmålet har nå fått et vitenskapelig svar: 13,12 centimeter lang i erigert tilstand, og 11,6 centimeters omkrets, ifølge en studie av mer enn 15.000 peniser verden rundt, melder AFP. I slapp tilstand fant forskerne ut at den gjennomsnittlige penis er 9,16 cm lang med en omkrets på 9,31 cm.

tror ikke forsker nerder bryr seg om å trøste de med liten penis, tror de bryr seg mer om virkelig data og resultater, skjerp deg

 

 

Anonymkode: 9bedc...70e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

"En normal penis er alt mellom 16 og 21 cm"

Anonymkode: 4c241...f7a

altså vi vet at dette er bullshit. gjennomsnittet av erigert penis i verden er 13.5 cm

i norge er gjennomsnittet 14.5

Anonymkode: 9bedc...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

"En normal penis er alt mellom 16 og 21 cm"

Anonymkode: 4c241...f7a

 

3 timer siden, KDNO skrev:

"I Norge er gjennomsnitts penis mellom 17 og 24 cm sier overlege Johan Ovenes, alt under kan anses som lite."

Begge disse er bare tull. Orddelingsfeilen i "gjennomsnitts penis" burde også avsløre at vedkommende bare dikter. Svaret er 13,12. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg fikk full tilgang til artikkelen uten å være pluss-kunde.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle sånne tall er bare for å trøste de med liten penis. Gjennomsnittet er nærmere 16 enn 13. 

Anonymkode: d8cee...801

Du var her i dag også.  Selvsagt er alle målinger og rapporter i verden bestilt og betalt av menn med liten penis, kun for å styrke sitt ego. Gjetter på at du har lignende teorier om all forskning?  Det skal eksistere norske og nordiske målinger som sier ca 14,5- 14,7 men fremdeles godt unna 16. 

Anonymkode: 6a993...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...