Gå til innhold

Hvordan glemme han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan glemme en person? Dette går jo som oftest av seg selv. 
 

Mitt problem er at denne personen jeg prøver å glemme kjenner hvis jeg tenker på han. Jeg kan se ut i lufta og tenke på navnet hans, han merker det. Synsk? 🤔 Jeg trenger ikke en gang å tenke på han, det holder med: «Jeg tenker på deg». Som dere skjønner virker det som han er synsk? 👻

Problemet er at han kan røre meg. Stryke meg osv. Så jeg merker at han «svarer» hvis jeg tenker på han. Hvis jeg tenker på han kan jeg få 3 prikk på skuldra feks 🤘🏿
Våknet 3 ganger i natt og da var det som han tok på meg nedentil. 

Dette gjør det jo vanskeligere å glemme han.

Anonymkode: 4aff6...225

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare i hodet ditt, man finner tegn der man søker. 

Anonymkode: ba76f...215

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare i hodet ditt, man finner tegn der man søker. 

Anonymkode: ba76f...215

Jeg søker ikke noe spess. En gang sendte jeg en dirty tanke, da ristet rumpe ballen min kraftig👻 Kan godt hende det finnes en forklaring på det, men for meg er dette bare sykt😜

Anonymkode: 4aff6...225

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare i hodet ditt, man finner tegn der man søker. 

Anonymkode: ba76f...215

Etter i natt er jeg bare kliss våt... går bare å flirer! 👻

Anonymkode: 4aff6...225

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at han føler at du tenker på han? Hvordan vet du at det er han som berører deg? Bortsett fra at du føler det, har han bekreftet noe verbalt?  :)

 

Anonymkode: 5b0f6...7ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korona isolasjon... prater plantene og??

Anonymkode: 0c334...b83

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Korona isolasjon... prater plantene og??

Anonymkode: 0c334...b83

Problemet er at jeg bare har lyst til å KNULLE hele tiden! Jeg tenker på han, og ja jeg kunne voldtatt han! 👻 Han merker disse seksuelle tankene og fingrer meg til jeg tror jeg skal dø! 👻

Anonymkode: 4aff6...225

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan glemme en person? Dette går jo som oftest av seg selv. 

Nei det gjør det faktisk ikke! Skal man bli ferdig med dette er det bare totalt blokkering som fungerer. Aldri ta kontakt, aldri svare på meldinger, heller tvert om bare unngå den personen det gjelder så langt det er mulig. Følges dette så forsvinner "betattheten" også etter en stund. Så om man treffer andre som man klaffer med er dette borte en gang for alltid. Det er fakta! Dyrke det på noen som helst annen måte vil føre til det motsatte. Dette har jeg selv opplevd, og kan alt om det. Lettere sagt en gjort, men det kreve selvdisiplin og selvinnsikt.

Anonymkode: 42269...dfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det gjør det faktisk ikke! Skal man bli ferdig med dette er det bare totalt blokkering som fungerer. Aldri ta kontakt, aldri svare på meldinger, heller tvert om bare unngå den personen det gjelder så langt det er mulig. Følges dette så forsvinner "betattheten" også etter en stund. Så om man treffer andre som man klaffer med er dette borte en gang for alltid. Det er fakta! Dyrke det på noen som helst annen måte vil føre til det motsatte. Dette har jeg selv opplevd, og kan alt om det. Lettere sagt en gjort, men det kreve selvdisiplin og selvinnsikt.

Anonymkode: 42269...dfe

Prøver jo. Men når det går i telepatisk kontakt er det vanskelig.

Anonymkode: 4aff6...225

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...