AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #1 Skrevet 4. april 2020 Mediene rapporterer om stor pågang hos polet, salget av søtsaker er skudd i været med 50% (!) og noen kommuner har til og med tillatt hjemlevering av alkohol. Vi merker det selv. Drikker nesten hver dag og gomler i oss masse dritt. Det er vanskelig å stå imot. Konfrontert med verdens undergang, virker det liksom ikke så farlig å skeie ut litt. Men problemet er vel at dette er langt ifra verdens undergang...hvordan klarer dere å skjerpe dere, om dere i det hele tatt får det til? Hvordan skal det gå med senskader og avhengighet hos folk flest nå? Anonymkode: 2bf7b...356 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #2 Skrevet 4. april 2020 Jeg drikker ikke, men bøtter innpå med godteri. Og jeg ligger på sofaen hele dagen, har ikke vært utenfor døra på en uke:/ Anonymkode: 87915...780 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #3 Skrevet 4. april 2020 Jeg har ungått å kjøpe noe alkohol... Ser for meg mange utvikler usunne vaner og avhengigheter nå Anonymkode: 95dfc...736 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #4 Skrevet 4. april 2020 Har utviklet en usunn vane med alkohol hver dag. Ikke full hver dag, men minst to øl. Jeg har hatt mange sånne perioder før også, sånn på sommertid og ferier og sånt. Sliter ikke med å komme meg ut av det igjen, men jeg hadde slitt med å ikke skulle drikke øl akkurat i dag. Det må jeg ærlig innrømme. Mulig jeg drikker det samme som vanlig i sum da, noe usikker på det. Vanligvis drikker jeg jo ikke hver eneste dag, men til gjengjeld fester jeg i helgene. Nå drikker jeg hver dag, men tar jo ikke de store festene. Har jo hatt litt fester på skype osv, men fredagspilsen med jobben har en tendens til å slutte klokka ni nå i stedet for tre + eventuelt nachspiel. Andre usunne vanen er at jeg ikke spiser godt nok, matlysten min har røket litt. Høyt stressnivå på hjemmekontoret så jeg glemmer å spise, og så åpner man en pils etter jobb og da drikker man seg jo mett. Jeg er en av dem som har handlet inn ekstra godteri, men det ligger bare i skapet. Anonymkode: 92ae5...af9 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #5 Skrevet 4. april 2020 Hos oss; trener vi eller går lange turer hver eneste dag, for å få litt variasjon i hverdagen. Formenkurven siden dette startet har vært enorm. bruks, godteri og chips spiste vi ikke fra før, det gjør vi heller ikke nå. vi lager god lunsj hver dag. Som omelett, salat, middagsrester, wok, med mer. Men spiser normalt i kantine (ikke brødmat), så tror ikke dette utgjør noen forskjell. vi lager god middag hver dag. Denne er nok noe mer kaloririk enn det vi ofte spiser i hverdagen. Og det blir ganske ofte vin til maten. Anonymkode: cd1c6...288 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #6 Skrevet 4. april 2020 Jeg har vekter liggende fremme i stuen og bruker de tre ganger i uken. Lager nye og sunne retter. Kjøper og spiser en del bær. Anonymkode: 6d452...987 1
Gjest snødråpe Skrevet 4. april 2020 #7 Skrevet 4. april 2020 Lar være å kjøpe inn... Er 2 uker siden jeg var på butikken sist og jeg er tom for søtt og alkohol. Så har jeg rutine på å gå med en tur hver dag, samt noen styrkeøvelser før keg legger meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå