Gå til innhold

Singel i 10 år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noe galt med meg? 
Jeg er 26 og vert singel siden jeg var 16. Jeg ser bra ut, er aktiv, snill og empatisk. 
 

Vert forelsket en gang etter jeg var 16. Går sjeldent på tinder date, og det sier aldri PANG. Jeg trenger råd, har ikke mye erfaring med dating. Skal liksom følelsene være der etter første date? 

Anonymkode: 0e8ea...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ps. Mitt eneste og seriøse forhold var fra jeg var 14-16. 

Anonymkode: 0e8ea...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir ikke tiltrukket av noen?

Anonymkode: 3a6c6...fd5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du blir ikke tiltrukket av noen?

Anonymkode: 3a6c6...fd5

Det må være veldig spesielle menn hvis jeg skal bli tiltrukket. Blir jo tiltrukket av noen da.

Anonymkode: 0e8ea...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe galt med meg? 
Jeg er 26 og vert singel siden jeg var 16. Jeg ser bra ut, er aktiv, snill og empatisk. 

???? Jeg var "singel" til jeg var 25 år, hadde aldri et forhold før det. Så møtte jeg den rette og jeg var gift i over 25 år, fikk barn, hus og A4 familie. Nei det er for pokker ikke noe galt med deg. Du er ung, og nå først starter voksenlivet ditt. Alt før dette varer sjelden lenge, fordi det å ha seriøse varige forhold hører voksenlivet til. Du er ikke voksen fordi du er over 18 år, du er en drittunge :)  Nå går du inn i de voksne sin rekke, så har du god tid på å finne den rette. Bare bruk denne tiden du, og ikke bomme! lykke til. Dette klarer du helt fint. Sorter bare ut alle drittsekkene.

Anonymkode: 18a48...2e1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det må være veldig spesielle menn hvis jeg skal bli tiltrukket. Blir jo tiltrukket av noen da.

Anonymkode: 0e8ea...77d

Da er vel rådet å ikke være så kresen. Hvis du ønsker fyrverkeri og 100% overbevisning ved første øyekast vil nesten ingen menn være bra nok, og det er en sjanse for at de som er, har hundre damer etter seg.

Anonymkode: 3a6c6...fd5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

???? Jeg var "singel" til jeg var 25 år, hadde aldri et forhold før det. Så møtte jeg den rette og jeg var gift i over 25 år, fikk barn, hus og A4 familie. Nei det er for pokker ikke noe galt med deg. Du er ung, og nå først starter voksenlivet ditt. Alt før dette varer sjelden lenge, fordi det å ha seriøse varige forhold hører voksenlivet til. Du er ikke voksen fordi du er over 18 år, du er en drittunge :)  Nå går du inn i de voksne sin rekke, så har du god tid på å finne den rette. Bare bruk denne tiden du, og ikke bomme! lykke til. Dette klarer du helt fint. Sorter bare ut alle drittsekkene.

Anonymkode: 18a48...2e1

Høres bra ut :) Så bra at du har det flott. 
Er vel håp for meg også da :) 

Anonymkode: 0e8ea...77d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres bra ut :) Så bra at du har det flott. 
Er vel håp for meg også da :) 

Helt klart dette :) Du er 26 år! Det er over 14 år til du kan begynne å få panikk angående det å finne den rette til et varig fast forhold med barn og familie. Det er ekstremt lenge i et menneske sitt liv, men samtidig går disse årene også fort. Bruk tiden rett, og let etter de rette mennene som passer sammen med deg! Det er aldri noen garantier i livet, men på den måten minimerer du sjansen for at et forhold ryker! Jeg fikk familie som sagt da jeg var 25 år, var så langt fra voksen som jeg kunne blitt. Men ansvar for barn gjorde meg der etter voksen i rekordfart. Fordi jeg faktisk tok det ansvaret. Ekteskapet røk etter mange år, men du verden så mange gode minner og godt liv jeg hadde i alle disse årene. Så lykke til for deg også! Det er ikke bare håp, det vil garantert lykkes for deg om du styrer dette riktig. Det å finne den rette krever jobbing, ofring, prioritering og litt innsikt. Det får du med å gå forsiktig frem, og finne den rette.

Anonymkode: 18a48...2e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig det, ikke stress, den spesielle kommer :)

Anonymkode: b4036...7b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

???? Jeg var "singel" til jeg var 25 år, hadde aldri et forhold før det. Så møtte jeg den rette og jeg var gift i over 25 år, fikk barn, hus og A4 familie. Nei det er for pokker ikke noe galt med deg. Du er ung, og nå først starter voksenlivet ditt. Alt før dette varer sjelden lenge, fordi det å ha seriøse varige forhold hører voksenlivet til. Du er ikke voksen fordi du er over 18 år, du er en drittunge :)  Nå går du inn i de voksne sin rekke, så har du god tid på å finne den rette. Bare bruk denne tiden du, og ikke bomme! lykke til. Dette klarer du helt fint. Sorter bare ut alle drittsekkene.

Anonymkode: 18a48...2e1

??? Du trenger ikke kalle henne for dritt unge, hun har ikke gjort noe galt så ikke bruk sånne negative betegnelser, så unødvendig maktdemonstrasjon 😕

Anonymkode: b4036...7b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

??? Du trenger ikke kalle henne for dritt unge, hun har ikke gjort noe galt så ikke bruk sånne negative betegnelser, så unødvendig maktdemonstrasjon 😕

 

Endret av Antiviruset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du initiativ da? Hvordan oppfører du deg rundt menn/kvinner?

 

Anonymkode: 398e9...599

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...