AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #1 Skrevet 3. april 2020 Siste fire-fem dagene har jeg hatt brun utflod. Det er ikke mye, på dagtid merker jeg det når jeg tørker meg nedentil på do, mens på natten kan det komme litt i trusen. Det er nesten litt småslimete, sånn sviskekompott/sviskegrøt, men ikke riktig så flytende. Jeg er i slutten av 20-årene og bruker p-piller, samme tid hver morgen. Er 3 dager til uka mi starter. Har aldri hatt brun utflod før. Når jeg leser på nett står det at det kan være «resteblod» fra forrige periode, det kan være spontanabort og selvfølgelig...kreft. Har noen opplevd lignede? Er dette normalt? Anonymkode: 8c931...f41
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #2 Skrevet 3. april 2020 Helt normalt. Mange får det mot slutten av en mens, andre kan oppleve det ved eggløsning eller før en mens. Det er koagulert blod. Anonymkode: e8c2c...ab2
GulSitron Skrevet 3. april 2020 #3 Skrevet 3. april 2020 Fikk slik selv både før og etter mensen. har hatt det to ganger under graviditeten
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #4 Skrevet 3. april 2020 Masse takk for svar. Jeg håper det er koagulert blod, og ikke en graviditet 😊 siden uka mi starter snart, vil det da gå over samtidig som uka er ferdig? Hvor lenge kan dette fortsette før jeg evt bør kontakte lege? Anonymkode: 8c931...f41
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå