Gå til innhold

Mediyoga på nett


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har funnet en Facebook-side som reklamerer for mediyoga på nett. H*n som driver med dette nettkurset virker dyktig, og jeg har god tro på innholdet i dette nettkurset og at det kan skape mer ro og bedre helse for de som melder seg på og jobber aktivt med dette. 
 

Men: Denne kurslederen har reklamert så vanvittig mye for dette, personen skriver flere ganger daglig at dette er noe h*n håper flest mulig blir med på, at det vil være til stor hjelp i denne vanskelige tiden. Noen svarer at de ikke har råd, og h*n svarer; hvordan har man råd til å la være? Det er nå over 500 pers som har betalt for dette kurset, 1590kr for å få tilgang til masse bra innhold. Og som sagt, jeg tviler ikke på at kurset er veldig bra, men jeg sitter igjen med en besk smak. Her betaler 500 pers 1590kr, mennesker som er sårbare, som har mistet jobber og går en usikker fremtid i møte, og kurslederen håver inn 800.000kr på 2 mnd... Det er jo helt sinnsykt å bruke sårbare mennesker på denne måten, mens man samtidig fremstår som en person som gjør dette fordi h*n så gjerne vil at alle der ute skal få denne hjelpen. Vet ikke hvorfor jeg skriver dette her inne, jeg måtte bare få ut litt frustrasjon.. 

Anonymkode: 6c533...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...