Gå til innhold

Menn, hva betyr dette?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva betyr det for dere menn hvis dere sender hjerte på melding tilbake på en kommentar til en jente? Dere kjenner ikke denne jenta så godt. Går på samme skole og har snakket sammen noen få ganger. 

Anonymkode: bfcdf...a66

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samme som når jenter gjør det til verandre ingenting. Det er bare en emoticon 

Anonymkode: 3f265...d87

• Liker 4
Gjest Katerinaa1998
Skrevet

Menn sender ikke hjerter så ofte, så det kan bety at han liker deg ☺️

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Katerinaa1998 skrev:

Menn sender ikke hjerter så ofte, så det kan bety at han liker deg ☺️

Syns de skriver det hele tida både til venninner, fremmede, kompiser og memes. 

Anonymkode: 3f265...d87

• Liker 1
Skrevet

Jeg sånn kun til folk jeg liker 

Skrevet

Jeg sender😂😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Bente1234 skrev:

Jeg sånn kun til folk jeg liker 

😉

Anonymkode: fdd9d...a73

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det bare ironisk.

Anonymkode: ba865...6ea

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr det for dere menn hvis dere sender hjerte på melding tilbake på en kommentar til en jente? Dere kjenner ikke denne jenta så godt. Går på samme skole og har snakket sammen noen få ganger. 

Ingen verdens ting! Jeg bruker aldri hjerter til noen jeg ikke elsker! Det vil si en kjæreste jeg kjenner godt, familiemedlemmer som jeg faktisk elsker og de vet det! Handling knuser ord 100 av 100 ganger. Så å spre rundt seg med dette uten at det følges opp i form av ren handling? Det er bare idioter som lar seg lure av det. Aldri se på hva noen sier, se alltid på hva de gjør. Et hjerte uten at det følges opp av handling er ikke verdt en dritt.

Først dater jeg, så er vi enige om et forhold! Da kan et hjerte komme frem, så videreutvikler forholdet seg og en blir trygge på hverandre. Da kan jeg bruke hjerter mye! For da vet jeg at det ikke bare er en forelskelse, men at jeg faktisk er glad i/ elsker henne. Da kan jeg bruke hjerte mye! Fordi jeg faktisk mener det. Men må vise det i handling også. Prioritere henne, dele livet med henne, åpne seg for henne og det er gjensidig. Alt annet er bare selvbedrag.

Anonymkode: 5fbdc...625

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...