Gå til innhold

La Roche-Posay Makeup Remover Milk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nettopp kjøpt La Roce-Posay Makeup Remover Milk, og stusser litt på hvordan den er tenkt brukt. Det står at den skal påføres med bomull og ikke vaskes av. Men blir ikke da smusset værende igjen i ansiktet? Noen som har erfaringer med den?

Anonymkode: 0251a...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...ser det står ulike ting. Under dosering og bruk, og på flasken, står det at den ikke trenger vaskes av med vann.

Anonymkode: 0251a...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker uansett hva som står på flasken, så vil jeg vaske av. Da reduserer du risiko for at resten av sminke fjerner irriterer huden din plus at alt hjemme pleie kommer til å trekke bedre inn i huden din 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kombinasjonshud - tørr i kinnene og fet i t-sonen. Plaget med rødhet og urenheter i kinn og hake, samt litt kløe. så tenkte å prøve produkter for sensitiv hud.

Anonymkode: 0251a...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker denne, og fjerner den med rensesvamper for sensitiv hud (også kjøpt på apotek), som jeg har skylt/fuktet i lunket vann. Jeg har sensitiv hud. Renser i to eller tre omganger om jeg har brukt sminke. Av og til bruker jeg en egen tonic, andre ganger bruker jeg kaldt vann som avslutning på rensen. Til slutt La R-P Ultra Toleriane øyekrem og ansiktskrem. Jeg synes disse produktene er kjempebra for min sensitive hud, og etter at jeg hadde brukt dem en stund ble huden veldig fin. Men de er dyre 😡 Alt på apotek er så dyrt👎

Anonymkode: 4105d...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilføyer:

Jeg renser og smører huden morgen og kveld selv om jeg ikke bruker sminke en dag.

Anonymkode: 4105d...499

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din makeup remover innholder mineralolja, acrylamid, poloxamer, acrylates. Om du er oljete, har hudormer og du ikke fjerner din sminkefjerner med vann, så kan den faktisk tilstoppe porer. Kan du ikke lyst til å bruke noe som innholder kun naturlige ingredienser? Hva slags tonic og dag krem bruker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp byttet til denne rensemelka, og La Roche-Posay Toleriane beroligende krem. Tenkte å prøve det en stund. Hva skal jeg med serum?

Anonymkode: 0251a...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du trenger verken serum eller alt for mye produkter. Det er bare hudpleiere som vil at du skal bruke mest mulig penger på all slags dill dall og pleierutiner.  Jeg har også sensitiv hud som nevnt, og det holder med få produkter i samme serie. Jeg har god erfaring med fuktighetskremen Toleriane Ultra. Bare bruk de to du har kjøpt en periode nå, og se hvordan det går. Går det bra, kan du jo fortsette. Hvis ikke, kan du prøve noe annet. Ikke stress, ta en ting om gangen.

Anonymkode: 4105d...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker god effekt på serum. Har tørr, dehydrert og uren hud.

Anonymkode: 28ebb...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det! Det er viktig å bruke opp det man har hjemme, hvis ikke så kan du ikke vite om det er noe som fungerer bra😉 Bare husk å vaske av sminkefjerner ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Erfaringsmessig fjerner ikke slike milde rensekremer sminke særlig effektivt.  Bruker fra Decleor, ikke så effektiv den heller men dobbelrenser og bruker toner.  Smører inn, drar over med fuktet bomullspads, smører inn og drar over igjen.  Bruker skumrens innimellom for å rense skikkelig samt syremasker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...