AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #1 Skrevet 3. april 2020 Jeg var inne på Snap nå nettopp. Holdt på å lage en ny snap. I det jeg såvidt drar ene fingeren mot høyre side på skjermen, så dukker helt intetanende firmanavnet til naboen opp!! Vi er ikke venner på sosiale medier. Jeg har vedkommende lagret som kontakt, med kun telefonnummer, men vi melder hverandre aldri heller på noen plattform. En ting er jo at vedkommende har gjort arbeid i huset her jeg bor nå, via sitt firma, men det er mange år siden, men hvorfor i alle dager kom det opp på min Snap?? Anonymkode: 25e72...f41
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #2 Skrevet 3. april 2020 Du hadde med andre ord tatt et bilde og så dro du fingeren din mot høyre? Naboen din har nok laget en geotag til firmaet sitt og det har bare med at du bor i nærheten av han som har med det å gjøre. Hjemne får jeg opp en geotag til en pizzeria. Betyr ikke at pizzeriaen har vært hjemme hos meg eller at vi er venner på snapchat 😅 Anonymkode: 052d9...557
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #3 Skrevet 3. april 2020 Geotag? Er det mulig å få spesifisert lokalt til kun 1 hus, og ikke på hele nabolaget? Anonymkode: 25e72...f41
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå