Gå til innhold

Johaug blåser i hytteforbudet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kommer med dårlige unnskyldninger, som vanlig. Minner mistenkelig mye om "feilen" som ble gjort når hun ble tatt i doping, hvor hun altså forsvarte seg med at hun ikke hadde sett på pakken, to uker etter at hun forsikret alle om at hun trippelsjekket alt hun fikk i seg av medikamenter.

https://www.vg.no/sport/langrenn/i/jdE06e/hoff-og-johaug-fikk-ugyldig-tillatelse-broet-hytteforbudet

Anonymkode: 87ae8...ec3

• Liker 27
Videoannonse
Annonse
Skrevet

..og?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, SinfulBby said:

..og?

Mener du at Flesvig skal måtte tåle så mye piss for sin hytteblemme mens ingen skal nevne Johaug?

Anonymkode: d3181...00e

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det mulig å være så nedsnødd at man ikke vet hvilken kommune man har hytte i? Og hvordan er det mulig å være så nedsnødd som Lillehammer kommune å ikke se feilen?? 

Anonymkode: a5ff4...f29

• Liker 31
Skrevet

Mener ikke en dritt jeg.. jo kanskje .. at folk legger seg oppi å skal mene noe om alt og alle.. 

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det mulig å være så nedsnødd at man ikke vet hvilken kommune man har hytte i? Og hvordan er det mulig å være så nedsnødd som Lillehammer kommune å ikke se feilen?? 

Anonymkode: a5ff4...f29

😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns at det blir feil å legge skylden på henne når hun dro opp ditt i god tro, og for å hjelpe han - ikke for å ha en hytteferie. Videre så tar Lillehammer kommune deler av skylden da de sier at de har gjort en feil ved å innvilge søknaden om å få bo på hytten. 

Artikkelen sier jo dette (som jeg syns er godt skrevet): 

«Det er jeg som jobber som lege på Lillehammer, det er jeg som søkte om å få bo på hytten, det er jeg som ba henne komme opp for å hjelpe meg, og det var jeg som sa alt var på stell. Hun er selvfølgelig et oppegående menneske, i stand til å ta sine egne avgjørelser, og klar til å ta en eventuell straff, men denne saken handler om en helsearbeider og hans samboer, ikke en skistjerne på hytteferie».

Anonymkode: bac13...1af

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg syns at det blir feil å legge skylden på henne når hun dro opp ditt i god tro, og for å hjelpe han - ikke for å ha en hytteferie. Videre så tar Lillehammer kommune deler av skylden da de sier at de har gjort en feil ved å innvilge søknaden om å få bo på hytten. 

Artikkelen sier jo dette (som jeg syns er godt skrevet): 

«Det er jeg som jobber som lege på Lillehammer, det er jeg som søkte om å få bo på hytten, det er jeg som ba henne komme opp for å hjelpe meg, og det var jeg som sa alt var på stell. Hun er selvfølgelig et oppegående menneske, i stand til å ta sine egne avgjørelser, og klar til å ta en eventuell straff, men denne saken handler om en helsearbeider og hans samboer, ikke en skistjerne på hytteferie».

Anonymkode: bac13...1af

Noe naiv eller?

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Om ikke langrenn er samfunnskritisk.? ....... Vi er jo en vinternasjon.

Vet at det er lov å gå på lengdeløpsskøyter, innenfor egen kommune, dersom du er på et skjema til 32:10 eller bedre

Anonymkode: b9950...abe

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hun snart brukt opp kvoten av tabber gjort i "god tro?"

Anonymkode: ccc7c...f12

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke forsinket 1. aprilsnarr heller😷 

Anonymkode: 90bad...0e3

Skrevet

Dette er jo virkelig storm i vannglass.

Deres tiltedeværelse økte jo tettheten av helsepersonell i lillehammerområdet, og han hadde en helt legitim grunn til å overnatte i området - og det er ikke forbud mot å ha besøk av familiemedlemmer.

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, gjest:) said:

Dette er jo virkelig storm i vannglass.

Deres tiltedeværelse økte jo tettheten av helsepersonell i lillehammerområdet, og han hadde en helt legitim grunn til å overnatte i området - og det er ikke forbud mot å ha besøk av familiemedlemmer.

Han hadde jo ikke en legitim grunn, derfor har det blitt en sak. Og unnskyldningen er selvfølgelig bare oppdiktet, hun har vært der for å gå på ski.

• Liker 9
Skrevet

Alle burde blåse i hytteforbudet 

"Overlege Preben Aavitsland ved Folkehelseinstituttet mener regjeringen kunne lempet på hytteforbud, reiserestriksjonene og grensetiltakene uten at antall smittede i Norge økte nevneverdig."

https://www.dn.no/politikk/preben-aavitsland/folkehelseinstituttet/koronaviruset/fhi-kan-vare-nyttig-a-ha-flere-folk-i-fjellet-enn-i-parker-i-byene-hver-helg/2-1-778935?fbclid=IwAR27rSq_yKE_lGYRVyiByLxjKzfyiMH-o1spJS-fy8xFE-KZ3hz-JL8Tq_g

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om Johaug får korona .. eller strekk i ankelen så er hun da vel inne på olympiatoppens senter for krisemedisin med helikopter fortere enn fy. Hun belaster garantert ikke helsetjenesten i hyttekommunen! De kommunale legene er ikke i nærheten av å være edle nok til å måle pulsen hennes en gang.. Prøver de seg kommer landslagsledelsen og beredskapstroppen settende :)

(Tulleinnlegg)

Anonymkode: b9950...abe

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han hadde jo ikke en legitim grunn, derfor har det blitt en sak. Og unnskyldningen er selvfølgelig bare oppdiktet, hun har vært der for å gå på ski.

En toppidrettsutøver innenfor langrenn som går på ski??? Huffameg......

Anonymkode: 76d66...069

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

En toppidrettsutøver innenfor langrenn som går på ski??? Huffameg......

Ja, det er det som er problemet her. At det går an å være så frekk, ta på seg skiene når vi andre sitter her på hjemmekontoret

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

.

Endret av AthenaRavenLuna
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, CAPS LOCK skrev:

Alle burde blåse i hytteforbudet 

"Overlege Preben Aavitsland ved Folkehelseinstituttet mener regjeringen kunne lempet på hytteforbud, reiserestriksjonene og grensetiltakene uten at antall smittede i Norge økte nevneverdig."

https://www.dn.no/politikk/preben-aavitsland/folkehelseinstituttet/koronaviruset/fhi-kan-vare-nyttig-a-ha-flere-folk-i-fjellet-enn-i-parker-i-byene-hver-helg/2-1-778935?fbclid=IwAR27rSq_yKE_lGYRVyiByLxjKzfyiMH-o1spJS-fy8xFE-KZ3hz-JL8Tq_g

Vel, er forsåvidt enig i dette, men hytteforbudet har jo blitt så populært at det kommer til å videreføres lenge etter at koronaepidemien er over.....

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vel, er forsåvidt enig i dette, men hytteforbudet har jo blitt så populært at det kommer til å videreføres lenge etter at koronaepidemien er over.....

Hytteforbudet er symbolpolitikk. Det har gått prestisje i det

• Liker 2
  • Opprett ny...