AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #1 Skrevet 3. april 2020 Kommer med dårlige unnskyldninger, som vanlig. Minner mistenkelig mye om "feilen" som ble gjort når hun ble tatt i doping, hvor hun altså forsvarte seg med at hun ikke hadde sett på pakken, to uker etter at hun forsikret alle om at hun trippelsjekket alt hun fikk i seg av medikamenter. https://www.vg.no/sport/langrenn/i/jdE06e/hoff-og-johaug-fikk-ugyldig-tillatelse-broet-hytteforbudet Anonymkode: 87ae8...ec3 27
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #3 Skrevet 3. april 2020 2 minutter siden, SinfulBby said: ..og? Mener du at Flesvig skal måtte tåle så mye piss for sin hytteblemme mens ingen skal nevne Johaug? Anonymkode: d3181...00e 28
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #4 Skrevet 3. april 2020 Hvordan er det mulig å være så nedsnødd at man ikke vet hvilken kommune man har hytte i? Og hvordan er det mulig å være så nedsnødd som Lillehammer kommune å ikke se feilen?? Anonymkode: a5ff4...f29 31
SinfulBby Skrevet 3. april 2020 #5 Skrevet 3. april 2020 Mener ikke en dritt jeg.. jo kanskje .. at folk legger seg oppi å skal mene noe om alt og alle.. 6
SinfulBby Skrevet 3. april 2020 #6 Skrevet 3. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan er det mulig å være så nedsnødd at man ikke vet hvilken kommune man har hytte i? Og hvordan er det mulig å være så nedsnødd som Lillehammer kommune å ikke se feilen?? Anonymkode: a5ff4...f29 😂
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #7 Skrevet 3. april 2020 Jeg syns at det blir feil å legge skylden på henne når hun dro opp ditt i god tro, og for å hjelpe han - ikke for å ha en hytteferie. Videre så tar Lillehammer kommune deler av skylden da de sier at de har gjort en feil ved å innvilge søknaden om å få bo på hytten. Artikkelen sier jo dette (som jeg syns er godt skrevet): «Det er jeg som jobber som lege på Lillehammer, det er jeg som søkte om å få bo på hytten, det er jeg som ba henne komme opp for å hjelpe meg, og det var jeg som sa alt var på stell. Hun er selvfølgelig et oppegående menneske, i stand til å ta sine egne avgjørelser, og klar til å ta en eventuell straff, men denne saken handler om en helsearbeider og hans samboer, ikke en skistjerne på hytteferie». Anonymkode: bac13...1af 22
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #8 Skrevet 3. april 2020 Just now, AnonymBruker said: Jeg syns at det blir feil å legge skylden på henne når hun dro opp ditt i god tro, og for å hjelpe han - ikke for å ha en hytteferie. Videre så tar Lillehammer kommune deler av skylden da de sier at de har gjort en feil ved å innvilge søknaden om å få bo på hytten. Artikkelen sier jo dette (som jeg syns er godt skrevet): «Det er jeg som jobber som lege på Lillehammer, det er jeg som søkte om å få bo på hytten, det er jeg som ba henne komme opp for å hjelpe meg, og det var jeg som sa alt var på stell. Hun er selvfølgelig et oppegående menneske, i stand til å ta sine egne avgjørelser, og klar til å ta en eventuell straff, men denne saken handler om en helsearbeider og hans samboer, ikke en skistjerne på hytteferie». Anonymkode: bac13...1af Noe naiv eller? Anonymkode: d3181...00e 12
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #9 Skrevet 3. april 2020 Om ikke langrenn er samfunnskritisk.? ....... Vi er jo en vinternasjon. Vet at det er lov å gå på lengdeløpsskøyter, innenfor egen kommune, dersom du er på et skjema til 32:10 eller bedre Anonymkode: b9950...abe 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #10 Skrevet 3. april 2020 Har ikke hun snart brukt opp kvoten av tabber gjort i "god tro?" Anonymkode: ccc7c...f12 26
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #11 Skrevet 3. april 2020 Er ikke forsinket 1. aprilsnarr heller😷 Anonymkode: 90bad...0e3
gjest:) Skrevet 3. april 2020 #12 Skrevet 3. april 2020 Dette er jo virkelig storm i vannglass. Deres tiltedeværelse økte jo tettheten av helsepersonell i lillehammerområdet, og han hadde en helt legitim grunn til å overnatte i området - og det er ikke forbud mot å ha besøk av familiemedlemmer. 22
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #13 Skrevet 3. april 2020 1 minutt siden, gjest:) said: Dette er jo virkelig storm i vannglass. Deres tiltedeværelse økte jo tettheten av helsepersonell i lillehammerområdet, og han hadde en helt legitim grunn til å overnatte i området - og det er ikke forbud mot å ha besøk av familiemedlemmer. Han hadde jo ikke en legitim grunn, derfor har det blitt en sak. Og unnskyldningen er selvfølgelig bare oppdiktet, hun har vært der for å gå på ski. Anonymkode: d3181...00e 9
CAPS LOCK Skrevet 3. april 2020 #14 Skrevet 3. april 2020 Alle burde blåse i hytteforbudet "Overlege Preben Aavitsland ved Folkehelseinstituttet mener regjeringen kunne lempet på hytteforbud, reiserestriksjonene og grensetiltakene uten at antall smittede i Norge økte nevneverdig." https://www.dn.no/politikk/preben-aavitsland/folkehelseinstituttet/koronaviruset/fhi-kan-vare-nyttig-a-ha-flere-folk-i-fjellet-enn-i-parker-i-byene-hver-helg/2-1-778935?fbclid=IwAR27rSq_yKE_lGYRVyiByLxjKzfyiMH-o1spJS-fy8xFE-KZ3hz-JL8Tq_g 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #15 Skrevet 3. april 2020 Om Johaug får korona .. eller strekk i ankelen så er hun da vel inne på olympiatoppens senter for krisemedisin med helikopter fortere enn fy. Hun belaster garantert ikke helsetjenesten i hyttekommunen! De kommunale legene er ikke i nærheten av å være edle nok til å måle pulsen hennes en gang.. Prøver de seg kommer landslagsledelsen og beredskapstroppen settende (Tulleinnlegg) Anonymkode: b9950...abe 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #16 Skrevet 3. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han hadde jo ikke en legitim grunn, derfor har det blitt en sak. Og unnskyldningen er selvfølgelig bare oppdiktet, hun har vært der for å gå på ski. Anonymkode: d3181...00e En toppidrettsutøver innenfor langrenn som går på ski??? Huffameg...... Anonymkode: 76d66...069 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #17 Skrevet 3. april 2020 Just now, AnonymBruker said: En toppidrettsutøver innenfor langrenn som går på ski??? Huffameg...... Anonymkode: 76d66...069 Ja, det er det som er problemet her. At det går an å være så frekk, ta på seg skiene når vi andre sitter her på hjemmekontoret Anonymkode: d3181...00e 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. april 2020 #18 Skrevet 3. april 2020 (endret) . Endret 4. april 2020 av AthenaRavenLuna
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #19 Skrevet 3. april 2020 3 minutter siden, CAPS LOCK skrev: Alle burde blåse i hytteforbudet "Overlege Preben Aavitsland ved Folkehelseinstituttet mener regjeringen kunne lempet på hytteforbud, reiserestriksjonene og grensetiltakene uten at antall smittede i Norge økte nevneverdig." https://www.dn.no/politikk/preben-aavitsland/folkehelseinstituttet/koronaviruset/fhi-kan-vare-nyttig-a-ha-flere-folk-i-fjellet-enn-i-parker-i-byene-hver-helg/2-1-778935?fbclid=IwAR27rSq_yKE_lGYRVyiByLxjKzfyiMH-o1spJS-fy8xFE-KZ3hz-JL8Tq_g Vel, er forsåvidt enig i dette, men hytteforbudet har jo blitt så populært at det kommer til å videreføres lenge etter at koronaepidemien er over..... Anonymkode: 76d66...069
CAPS LOCK Skrevet 3. april 2020 #20 Skrevet 3. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vel, er forsåvidt enig i dette, men hytteforbudet har jo blitt så populært at det kommer til å videreføres lenge etter at koronaepidemien er over..... Anonymkode: 76d66...069 Hytteforbudet er symbolpolitikk. Det har gått prestisje i det 2
Anbefalte innlegg