Gå til innhold

Kuleste paret i Norge?


SoWhat?

Anbefalte innlegg

Gjest Tannbein

Kongen og dronningen fortjener masse ros, helt klart! Men jeg syns personlig at Jenny Skavlan og Thomas Gullestad er et utrolig kult par. Jeg syns de har flotte og sunne verdier. Både når det kommer til å gjøre gjenbruk av klær og møbler til noe skikkelig trendy og kult, og det at de fronter skjerming av barns privatliv 💪👍 Husker den gangen bloggeren Caroline Berg Eriksen og mannen fant ut at de skulle på god morgen Norge samtidig som Thomas Gullestad og de fant på en unnskyldning og stakk 😂 Det var bare et par dager etter at Thomas uttalte seg i media om at det var "kvalmt å bruke barn som markedsføring". Kunne nok ha blitt et interessant innslag 🙈 Jeg syns Jenny er så kreativ og flink med klær, hun viser frem at de er på bruktmarkeder og handler retro møbler osv. Tonnevis med sjarme og personlighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kuleste par? Hva legger man i det? Kul?

Det paret jeg har størst respekt for er Dagfinn Enerly og kona (husker ikke hva hun heter). De viser hva ekte kjærlighet og lojalitet er i praksis. Og Kim Friele og Wenche Lowzow. De har stått på barrikadene sammen, og kjempet fram en viktig sak for mange. Vet ikke om noen av disse er "kule" nok, men for meg er det viktig med mennesker som gjør noe bra for andre, og står for noe. Jeg ser ikke opp til folk fordi de er programledere, influensere eller skuespillere.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD

Meg og samboer men siden vi ikke er kjendiser så er det ingen som får oppleve oss 😂
 

ellers så syns jeg egentlig ingen av kjendisene er særlig kule. Alle er bare PR kåte og opptatt av å være kjente... 

Endret av BethD
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Era Vulgaris skrev:

Kuleste par? Hva legger man i det? Kul?

Det paret jeg har størst respekt for er Dagfinn Enerly og kona (husker ikke hva hun heter). De viser hva ekte kjærlighet og lojalitet er i praksis. Og Kim Friele og Wenche Lowzow. De har stått på barrikadene sammen, og kjempet fram en viktig sak for mange. Vet ikke om noen av disse er "kule" nok, men for meg er det viktig med mennesker som gjør noe bra for andre, og står for noe. Jeg ser ikke opp til folk fordi de er programledere, influensere eller skuespillere.

Kul = interessante på en eller annen måte. Eller at de er/gjør noe man liker. Hyggelige, morsomme og sympatiske personer. Noterer meg at de aller fleste her liker par som gjør noe bra, iunterresant eller fint. Kult kan være så mangt det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harald og Sonja ❤️ Haakon og Mette Marit også. 

Men "kul" som i fargerike og litt annerledes så er det Olav Thon og Sissel Bredal Haga

Endret av Isild
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, cookies skrev:

Anne Rimmen og Ailo Gaup. De fikk akkurat barn nr 2.

Så henne på "huskestue " og hun var en artig person. Han så jeg på 4-stjernes middag. Ok fyr! Men vet dessverre ikke mer om dem. Men de virket da ok. Og ganske ulike. Går litt før at man ikke alltid må være tvillingsjeler for å være sammen jeg da 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...