Gå til innhold

Paradise Hotel 2020 - SPOILER


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes vi trenger en spoilertråd 😄 

Jeg har ett par spoilere hvis noen vil vite? 

Anonymkode: 42c01...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Karl kommer til finalen med ei jente (usikker på hvem). Hun kaster kula på 500 000, men deler etterpå. Sikkert for å lage show. 

Anonymkode: 42c01...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker ikke usannsynlig nei, basert på hvordan han har fremstått til nå.

Anonymkode: f6769...e47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yasmin kommer til finaleuka slik jeg har skjønt det, men er usikker på om hun er inne på hotellet fra start til slutt, eller kommer inn igjen. 
Tror forresten det er Ida som slipper kula på Karl, men er ikke helt sikker på om det var hun. 

Anonymkode: 42c01...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

På 4.4.2020 den 12.03, AnonymBruker skrev:

Yasmin kommer til finaleuka slik jeg har skjønt det, men er usikker på om hun er inne på hotellet fra start til slutt, eller kommer inn igjen. 
Tror forresten det er Ida som slipper kula på Karl, men er ikke helt sikker på om det var hun. 

Anonymkode: 42c01...7f2

Fått vite at Yasmin slipper kula på Karl, hun kommer altså inn igjen

Anonymkode: 42c01...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fått vite at Yasmin slipper kula på Karl, hun kommer altså inn igjen

Anonymkode: 42c01...7f2

Haha. Det ville jo vært tragikomisk hvis det skjer 🤣

Anonymkode: f6769...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet folk disse tingene? Kjenner dere deltakerne eller som har sagt det?

Anonymkode: 2cdb7...263

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke deltager selv, rotet litt med hvilken jente som kommer til finalen 😅 

Deltagerne er ikke så redd for å prate videre og kjenner man en av de får man ofte lett info 😄 Blir gøy å se om jeg har blitt lurt trillrundt, men tror egentlig ikke jeg har blitt det 😅 

Anonymkode: 42c01...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke deltager selv, rotet litt med hvilken jente som kommer til finalen 😅 

Deltagerne er ikke så redd for å prate videre og kjenner man en av de får man ofte lett info 😄 Blir gøy å se om jeg har blitt lurt trillrundt, men tror egentlig ikke jeg har blitt det 😅 

Anonymkode: 42c01...7f2

Du rotet med Yasmin?

Anonymkode: ffa9f...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du rotet med Yasmin?

Anonymkode: ffa9f...0d0

Haha, nei. Det ble feil formulert! «Blandet sammen hvilken jente som kaster kula» 

Anonymkode: 42c01...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jøss, for en lang og entusiastisk tråd dette var! :ler:

Etter i dag kjenner jeg at jeg bare heier på Jasmin, selv om hun egentlig ikke var min favoritt. Man kan si mye om den jenta og den elendige selvinnsikten hennes, men hun har guts og har spilt spillet aktivt. Skulle de være så heldig å vinne, håper jeg hun slipper kula før Karl. Fordi det hadde vært råkult, og fordi hun deler pengene med søteste Jenny! Karl har jo bare svimet rundt hele sesongen og sett konstant ut som om han har ramla ned fra månen og landet på feil planet. Han fortjener ikke å vinne.

Axel er helt grei, men Ida synes jeg ikke fortjener å vinne. Hun har gjort svært lite denne sesongen og overlevd ved å være sammen med Axel. At hun knuste kula for å bytte ut Avdo med Axel anser jeg ikke som noen stor bragd. Jeg mistet enda mer respekten for henne i dagens episode, da hun ikke klarte å ta valget om hvem som skulle sendes ut, men tok den feige utveien ved å lempe ansvaret over på Axel. Hvis de to vinner (noe jeg tror de gjør), håper jeg Axel kaster kula og deler penger med noen av kompisene.

Det aller kuleste hadde vært om parene måtte bytte, sånn at Jasmin og Axel ble et par, og Ida og Karl ble et par. Da hadde jeg heiet så innmari på Jasmin og Axel! :ler:
Ida og Karl har tilført PH veldig lite, så ingen av dem fortjener å vinne.

Nei altså, denne sesongen har ikke akkurat vært noen høydare. Alt for kort, lite utfordringer og spill, og alt for mye fest og flørting. De burde gå tilbake til lengre sesonger, ta inn litt eldre deltakere og satse mer på spill og intriger. Gjerne gjøre sånn at ingen kan seile trygt gjennom sesongen, men at alle må kjempe litt for å få være der. Det er jo spillet og intrigene som er gøy, ikke drikking, klining og puling. Å se deltakerne barbere hverandre er helt lavmåls, omtrent som å se maling tørke.
Nei, inn i tenkeboksen med seg og lag mer underholdende TV! Paradise kan bli mye bedre!

Anonymkode: 02de7...52f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var jo spot on det!

Anonymkode: f6769...e47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...