Gå til innhold

Frekt å be dem skru ned musikken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er fredag og naboen spiller heavy techno musikk med en så inn i helvete slitsom bass. I borettslaget skal det være stille 23.00. Er det frekt å be dem dempe musikken allerede nå? Det dukker og rister i stua mi. Jeg hører nesten ikke TVen selv om jeg har på drithøyt. :sur:

Anonymkode: 94521...c1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke frekt å spørre, men det er frekt å kommandere. For å sette det på spissen.

Anonymkode: b69fb...e77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens lett for meg å si som i øyeblikket spiller Caribou Lou så høyt som anlegget tillater.

Men poenget vedvarer, det er lenge til kl 23, og vennlighet er noe man kommer lengst med, som regel. Så spør om de kan dempe seg bittelitt med et vennlig smil, og hvis du har mulighet så inviterer du deg selv inn på en liten prat og muligens en drikke hvis det passer deg.

Anonymkode: b69fb...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er ikke frekt å be dem skru ned musikken...  man skal ikke finne seg i å måtte sitte å høre på andres musikk i din stue. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det harde liv og bo i en blokk

Man trenger ikke og dra på fest for og oppleve en fest når andre har fest

Kjenner meg igjen i beskrivelsen, noen ganger spilles det musikk sent på natt.

Det er svært lytt her, hult på en måte.

Men det kan være greit og opplyse om at man spiller for høyt, er jo trosalt fler som bor der.

Endret av Sunset90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare å spørre. Men ikke klikk helt som jeg gjorde. Satt og irriterte meg hele dagen, og eksploderte 22 på kvelden. Ikke å anbefale. Naboen ble veldig spak og sa jeg kunne sagt fra før. Helt riktig. 

Men nå er du avhengig av en like grei nabo som meg. Det er lov til 23 da.... Men bass er helt jævli å høre på. Burde vært forbudt med naboer tett på. Ærlig talt. Det er tortur å høre på.

Heller ti unger som leker i 2 etasje med tramp og rop enn bass. Seriøst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

14 minutter siden, SoWhat? skrev:

Bare å spørre. Men ikke klikk helt som jeg gjorde. Satt og irriterte meg hele dagen, og eksploderte 22 på kvelden. Ikke å anbefale. Naboen ble veldig spak og sa jeg kunne sagt fra før. Helt riktig. 

Men nå er du avhengig av en like grei nabo som meg. Det er lov til 23 da.... Men bass er helt jævli å høre på. Burde vært forbudt med naboer tett på. Ærlig talt. Det er tortur å høre på.

Heller ti unger som leker i 2 etasje med tramp og rop enn bass. Seriøst

noen ganger biter man i det sure eplet til det ikke går lenger

da er det forseint😂💣💥

Endret av Sunset90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fastnøkkel skrev:

Ja! Selvsagt! Hvis du ikke vil sifra selv, ring politiet!

Politiet blir sikkert veldig glad for å få sånne unødvendige oppdrag så tidlig på kvelden.

Anonymkode: 5c037...ad7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Politiet blir sikkert veldig glad for å få sånne unødvendige oppdrag så tidlig på kvelden.

Anonymkode: 5c037...ad7

En ble fratatt lydanlegget i byen her, etter 3 klager til politiet. Man skal ta hensyn til naboer, selv før 23:00 på kvelden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...