Gå til innhold

Lesbisk og å bli slikket av en mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en eks som nylig er kommet ut som lesbisk. Forholdet vårt var supert helt til hun innså at hun likte jenter bedre enn menn (på den måten). Hun har sagt til meg når jeg spurte om penisen min var en turn-off, så fikk jeg høre at den ikke akkurat var en turn-off , men! Og dette er en jente som fortsatt er utrolig glad i meg, og vil fortsatt ha nærkontakt med meg (hmm?)  

Hun elsket alltid å bli slikket av meg, det var det beste hun visste. Jeg har ikke turt å spørre noe om det er noe hun fortsatt kunne tenke seg. Og jeg vet at folk er forskjellige, men kan noen her som faktisk er lesbiske svare på om det faktisk er mulig for en lesbisk å like å bli slikket , uavhengig av kjønnet.  For det er noe jeg virkelig savner, og forholdet vårt nå , altså vennskapsforholdet er veldig bra. Men jeg savner å være intim med henne, skal selvfølgelig være forsiktig med hvordan jeg går frem, og det er kun hvis noen kan faktisk bekrefte at det er fysisk mulig for en som er lesbisk å like det.  

 

Jeg har lest enkelte steder hvor noen folk som er bifile selv mener at det ikke er mulig på en skala fra 1 til 10 . At hvis 1 er hetero og 10 er homofil at man ikke er klarer å være 100%  på 1 eller på 10. Så hva sier dere kvinner?

Anonymkode: ff55b...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En lesbisk kvinne kan like å bli slikket av en mann, like mye som en hetero mann kan like å bli sugd av en annen mann.

Det er en turn off og utenkelig for noen, for noen andre er munn en munn og det er OK.

Ville du blitt sugd av en mann? Hvis ikke, kanskje la være å spørre venninnen din om hun fremdeles er interessert.

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Hadley skrev:

En lesbisk kvinne kan like å bli slikket av en mann, like mye som en hetero mann kan like å bli sugd av en annen mann.

Det er en turn off og utenkelig for noen, for noen andre er munn en munn og det er OK.

Ville du blitt sugd av en mann? Hvis ikke, kanskje la være å spørre venninnen din om hun fremdeles er interessert.

 

Ts her: Jeg er bifil. Vanligvis ville jeg sagt ja, men akkurat nå er jeg mer interessert i den damen jeg fortsatt har følelser for.

Anonymkode: ff55b...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her: Jeg er bifil. Vanligvis ville jeg sagt ja, men akkurat nå er jeg mer interessert i den damen jeg fortsatt har følelser for.

Anonymkode: ff55b...04a

Siden venninnen din har kommet til det steget å fortelle at hun er lesbisk, er det bare seigpining og kleint for alle at du trygler om sex. Hun har nok tenkt seg godt om før hun kom ut av skapet.  Hun er interessert i kvinner, ikke menn. Ikke deg.

Veldig kjipt, men du må forholde deg til at hun ikke er romantisk eller seksuelt interessert i menn. Hadde hun kommet ut som bi, hadde det jo vært en sjans, siden dere begge er bi. Men man kan ikke bestemme hvem man forelsker seg i. Sorry.

Prøv å finn en annen fin dame. Eller mann.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt slikket av et par menn, men har alltid syntes det er deiligere å bli slikket av en kvinne. Jeg kjenner også bifile og hetero/biseksuelle kvinner som sier at de synes det samme. Det føles helt anderledes å bli slikket av en kvinne enn en mann, og det er vanskelig å gi noe svar på hvorfor det er sånn. Men nå gjelder vel det bare erfaring fra forskjellige og tilfeldige bekjentskaper. Jeg vil tro at om man liker å bli slikket, så liker man det uansett med den perfekte partner. 

Anonymkode: ed331...670

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hadley skrev:

Siden venninnen din har kommet til det steget å fortelle at hun er lesbisk, er det bare seigpining og kleint for alle at du trygler om sex. Hun har nok tenkt seg godt om før hun kom ut av skapet.  Hun er interessert i kvinner, ikke menn. Ikke deg.

Veldig kjipt, men du må forholde deg til at hun ikke er romantisk eller seksuelt interessert i menn. Hadde hun kommet ut som bi, hadde det jo vært en sjans, siden dere begge er bi. Men man kan ikke bestemme hvem man forelsker seg i. Sorry.

Prøv å finn en annen fin dame. Eller mann.

Vel, hvor vanlig er det at en som er 100% lesbisk vil kose med en mann og å ha fysisk nærkontakt med en mann? (særlig en eks)?  Hun har som nevnt i hovedinnlegget sagt at selve penisen min ikke er en turn-off, og sier jo det, at en som ikke var bi, men lesbisk ville ikke likt en penis uansett. Etter mye lesing så sier alle lesbiske som poster ting at for dem er så er en penis en turn-off, punktum. Men dette finner jeg og min eks ut av uansett. 

Anonymkode: ff55b...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Ts her: Jeg er bifil. Vanligvis ville jeg sagt ja, men akkurat nå er jeg mer interessert i den damen jeg fortsatt har følelser for.

Anonymkode: ff55b...04a

Og den eneste måten å komme over henne på (hun er lesbisk - du har ikke sjans i havet til å få henne tilbake) er å droppe det, evt finne deg noen andre (som forhåpentligvis er hetero)

Anonymkode: 08fc5...aad

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Vel, hvor vanlig er det at en som er 100% lesbisk vil kose med en mann og å ha fysisk nærkontakt med en mann? (særlig en eks)?  Hun har som nevnt i hovedinnlegget sagt at selve penisen min ikke er en turn-off, og sier jo det, at en som ikke var bi, men lesbisk ville ikke likt en penis uansett. Etter mye lesing så sier alle lesbiske som poster ting at for dem er så er en penis en turn-off, punktum. Men dette finner jeg og min eks ut av uansett. 

Anonymkode: ff55b...04a

Hvorfor liker da en del lesbiske feks strap on? 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 08fc5...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, hvor vanlig er det at en som er 100% lesbisk vil kose med en mann og å ha fysisk nærkontakt med en mann? (særlig en eks)?  Hun har som nevnt i hovedinnlegget sagt at selve penisen min ikke er en turn-off, og sier jo det, at en som ikke var bi, men lesbisk ville ikke likt en penis uansett. Etter mye lesing så sier alle lesbiske som poster ting at for dem er så er en penis en turn-off, punktum. Men dette finner jeg og min eks ut av uansett. 

Anonymkode: ff55b...04a

Hvorfor ikke? En penis kan gi nytelse til en lesbisk kvinne, selv om hun ikke er forelsket i personen penisen sitter fast på. Jeg tviler på at du har undersøkt med alle lesbiske. 
 

Men ts; jeg syns ikke du skal ymte frem at du vil ha sex med henne. Hun har jo fortalt deg at hun er lesbisk. Hadde hun fortsatt tent på deg ville hun ikke sagt at hun er lesbisk. Bare det at du har spurt henne om penisen din er jo klient nok. Klart det ble vanskelig for henne å si noe annet til deg. Og sannsynligvis er ikke din sleiking det beste hun vet, iallfall ikke etter å ha blitt sleika av ei kvinne. 
 

Hilsen hetro jente, som har blitt sleika av mange menn og en kvinne.

Anonymkode: ee01b...fc1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare hun som kan svare på om hun liker/fortsatt liker dette. men om hun er i slags periode i livet hvor hun prøver å finne seg selv på nytt, så hjelper det sikkert ikke at du skal komme og kludre det til.

Jeg kom ut som lesbisk etter jeg hadd vert sammen med en fyr, og klipte håret kort og skifta stil, og jeg hadde behov for å utforske kun å være med jenter. Kanskje du burde spørre om hun har kutta ut menn helt nå før du begynner med disse forslagene. For henne dreier det seg nok om mer enn sex, det er en identitetsting, og det kan ta litt tid før hun finner seg selv. 

Anonymkode: 18136...ff2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare hun som kan svare på om hun liker/fortsatt liker dette. men om hun er i slags periode i livet hvor hun prøver å finne seg selv på nytt, så hjelper det sikkert ikke at du skal komme og kludre det til.

Jeg kom ut som lesbisk etter jeg hadd vert sammen med en fyr, og klipte håret kort og skifta stil, og jeg hadde behov for å utforske kun å være med jenter. Kanskje du burde spørre om hun har kutta ut menn helt nå før du begynner med disse forslagene. For henne dreier det seg nok om mer enn sex, det er en identitetsting, og det kan ta litt tid før hun finner seg selv. 

Anonymkode: 18136...ff2

Jeg tenker at hun tror at hun heller litt i den retningen, men selve dette med å ville være kosete og tett med en eks. At hun tar gjerne imot masse kos, kan gjerne stryke henne på kroppen hennes, massere henne osv.  Høres litt vel tett og intimt ut for en som er 100% lesbisk. Greit at vi har hatt en godt forhold, men har aldri vært borti at en straight ex har vært villig til å kose med meg etter brudd. 

Anonymkode: ff55b...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at hun tror at hun heller litt i den retningen, men selve dette med å ville være kosete og tett med en eks. At hun tar gjerne imot masse kos, kan gjerne stryke henne på kroppen hennes, massere henne osv.  Høres litt vel tett og intimt ut for en som er 100% lesbisk. Greit at vi har hatt en godt forhold, men har aldri vært borti at en straight ex har vært villig til å kose med meg etter brudd. 

Anonymkode: ff55b...04a

Men jeg lurer litt på om dette har noe med egoet ditt å gjøre, at du ikke vil la henne være lesbisk eller at du vil føle deg spesiell om du er lesbisk og fortsatt vil ha sex med deg? Tror du at det kommer noe produktivt ut av det for hennes del at hun fortsetter å ligge med deg? (Bortsett fra at hun kanskje vil ha spermen din 🤣 neida..) 

Men seriøst jeg synes du burde gi henne tid til å finne ut av ting. 

Anonymkode: 18136...ff2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan kun svare for meg selv. Jeg er lesbisk, og kunne aldri hatt noen form for seksuell kontakt med en mann. Hva som gjelder for eksen din, må hun nesten svare for selv. 

Anonymkode: 62b32...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...