AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #1 Skrevet 3. april 2020 Hei.har blitt mye sittesitting i disse corona tider, jeg kjenner smerter i rompe ballen,og litt ved hoften,men kjenner også lett smerter ved endetarmsåpningen,ikke inni.men rett ved.kjenner ikke noe når jeg har avføring. Kan slike sete/smerter i rompe stråle til endetarmsområde.? Noen som har hatt det slik,og kan det komme av å sitte mye? Anonymkode: eb479...e2f
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #2 Skrevet 3. april 2020 Kan være stramme setemuskler. Prøv å tøye. Bevegelse er også veldig viktig. Anonymkode: e7f05...0d5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #3 Skrevet 3. april 2020 JA! Prøv å reise deg jevnlig. Hver time minst bør du rusle litt rundt i huset, kok kaffe, sett på klesvasken, heng opp i neste pause osv. Og gå eller jogg en tur hver dag. Jeg vet ikke om det er samme smerte hos meg, men jeg får vondt av å sitte. Føler det er mer i hofteleddbøyer/bekken. Uansett, stillesitting er aldri bra. Anonymkode: 96193...20d
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #4 Skrevet 4. april 2020 Ja man kan få hemoroider av å sitte for mye Anonymkode: e3bfe...b0e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå