Gå til innhold

Ang voksne mannlige PTer.....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Liker dem kun veltrente damer med instarumper? Tenker dem kun på kropp og utseende?

Anonymkode: fbbb5...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert individuelt men alle PTer jeg har hørt om har vært utro mot dama si så jeg hadde styrt unna sånne menn. 

Anonymkode: 188b0...045

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke sånne typiske stramme, sossete PT’er er noe atttaktivt jeg. De tenker så mye på hvordan de ser ut at det blir turn off. Dessuten er sånne stramme, trente mannerumper dritstygt. Holder om man er helt normal og helst gir litt faen, spør du meg

j23

Anonymkode: 9a2f4...245

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Syns ikke sånne typiske stramme, sossete PT’er er noe atttaktivt jeg. De tenker så mye på hvordan de ser ut at det blir turn off. Dessuten er sånne stramme, trente mannerumper dritstygt. Holder om man er helt normal og helst gir litt faen, spør du meg

j23

Anonymkode: 9a2f4...245

Sossete PTer? Sosser blir ikke PT vel.

Anonymkode: 35564...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål hvilken pt du er det da. 

Nei ikke alle pt er utro eller missbruker stillingen sin. Ikke alle pt trener kun instadamer.

Nei jeg er ikke pt selv om jeg har hjulpet en del med både trening og treningsprogrammer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Sossete PTer? Sosser blir ikke PT vel.

Anonymkode: 35564...e2d

Joda.. En jeg kjente før var fra en skikkelig typisk Oslo vest familie, bryr seg ekstremt om hva alle tenker om han. Ble PT og stirret på seg hele dagen, brukte steroider og ville konkurrere. Nå studerer han økonomi/business eller noe slikt og kler seg så dandy og fint 🤭 Største klysa jeg har møtt! 

Anonymkode: b5ec4...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Joda.. En jeg kjente før var fra en skikkelig typisk Oslo vest familie, bryr seg ekstremt om hva alle tenker om han. Ble PT og stirret på seg hele dagen, brukte steroider og ville konkurrere. Nå studerer han økonomi/business eller noe slikt og kler seg så dandy og fint 🤭 Største klysa jeg har møtt! 

Anonymkode: b5ec4...ee9

Da kom han seg jo dit han var skjebnebestemt til slutt 😛

Anonymkode: 35564...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men for å svare litt seriøst. Som i alle andre yrker er det naturligvis en stor andel helt normale mennesker som tar jobben sin seriøst og har valgt yrket fordi de brenner for det. Blant dem igjen så er det sikkert noen som har noen uheldige fordommer knyttet til kropp og utseende ja, men garantert veldig mange som ikke har det også. Helt vanlige folk som faller for helt vanlige folk.

Anonymkode: 35564...e2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert individuelt men alle PTer jeg har hørt om har vært utro mot dama si så jeg hadde styrt unna sånne menn. 

Anonymkode: 188b0...045

Kjenner meg ikke igjen i denne uttalelsen om at alle PT er utro. Den stemmer sikkert like lite som at alle kvinner som bruker PT er utro. Tenker PT er som alle andre mennesker. 

Anonymkode: 331de...39d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...