Gå til innhold

Er blitt seksuell frustrert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er dessverre singel i disse korona dager og savnet etter kvinnemennesket har aldri  i mitt liv vært større. Holder på bli gal her!  Når er jeg overbevist, meningen med livet er damer!

Anonymkode: d6a62...a29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei meningen med livet er ikke damer og sex 😂 Da har du det godt for å si det sånn. At du i det hele tatt sutrer over dette når folk dæver som fluer rundt oss og mister nære og kjære. 

Anonymkode: 667ec...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er ikke meningen med livet. Kjærlighet er viktigere.

Anonymkode: 5b7a0...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sex er ikke meningen med livet. Kjærlighet er viktigere.

Anonymkode: 5b7a0...147

Vel, nå er det vanlig å ha sex med en man er forelsket i (kjærligheten); så disse henger litt sammen :P

Anonymkode: 3a115...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper flere menn ser verdien i det å ha noe fast og godt man kunne holdt seg til i slike kriser. Men når de velger tilfeldig sex og nye partnere... binde seg er fy fy så godter det meg med sosial distanse og korona tider... håper den varer ut 2020 for dems del.

kvinne...

Anonymkode: 8c15b...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg håper flere menn ser verdien i det å ha noe fast og godt man kunne holdt seg til i slike kriser. Men når de velger tilfeldig sex og nye partnere... binde seg er fy fy så godter det meg med sosial distanse og korona tider... håper den varer ut 2020 for dems del.

kvinne...

Anonymkode: 8c15b...3ba

Så medmenneskelig av deg 👍

Jeg vil ikke ha noe fast, men savner nærhet og sex nå for tiden. Med andre ord: akkurat nå hadde det vært fint med en kjæreste, men det er en unntakstilstand jeg ikke kunne forutse, så fort den er over er jeg fornøyd med å ikke ha noe fast igjen. Det er ikke sånn at jeg "tok feil". Men sånne som meg er altså grunnen til at du håper dette varer lenge.

Anonymkode: 4d87c...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så medmenneskelig av deg 👍

Jeg vil ikke ha noe fast, men savner nærhet og sex nå for tiden. Med andre ord: akkurat nå hadde det vært fint med en kjæreste, men det er en unntakstilstand jeg ikke kunne forutse, så fort den er over er jeg fornøyd med å ikke ha noe fast igjen. Det er ikke sånn at jeg "tok feil". Men sånne som meg er altså grunnen til at du håper dette varer lenge.

Anonymkode: 4d87c...92c

Ikke klag det fins værre problemer i verden enn at du ikke får deg noe på pikken. 

Anonymkode: 667ec...ef3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke klag det fins værre problemer i verden enn at du ikke får deg noe på pikken. 

Anonymkode: 667ec...ef3

Hvor klager jeg?

Anonymkode: 4d87c...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, nå er det vanlig å ha sex med en man er forelsket i (kjærligheten); så disse henger litt sammen :P

Anonymkode: 3a115...880

Forelskelse er ikke kjærlighet.

Anonymkode: 5b7a0...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så medmenneskelig av deg 👍

Jeg vil ikke ha noe fast, men savner nærhet og sex nå for tiden. Med andre ord: akkurat nå hadde det vært fint med en kjæreste, men det er en unntakstilstand jeg ikke kunne forutse, så fort den er over er jeg fornøyd med å ikke ha noe fast igjen. Det er ikke sånn at jeg "tok feil". Men sånne som meg er altså grunnen til at du håper dette varer lenge.

Anonymkode: 4d87c...92c

Jaaaaaa

Anonymkode: 8c15b...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...