Gå til innhold

Jeg blir GAL snart!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Faen altså! 

Er så jævla betatt av ei dame! Verste er at jeg jobber sammen med henne. Hu er gift, jeg føler samarbeidet blir vanskelig, samtidig er hun en flott partner... What to do? Bør jeg bytt partner å samarbeide med? Hvordan bør jeg gå frem da? Hu kommer jo til å lure på hvorfor jeg vil bytte. 

Hjelp! 

Anonymkode: 81778...de8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må gå inn i deg selv og akseptere at dere aldri kan bli noe, og slippe den tanken fri. Det er egentlig ikke så vanskelig bare man bestemmer seg for det og stopper å fore de tankene. Du må ha disiplin nok til å nekte deg å begynne å tenke på det hver gang du tenker på det og henne. 

Anonymkode: 74a22...898

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du må gå inn i deg selv og akseptere at dere aldri kan bli noe, og slippe den tanken fri. Det er egentlig ikke så vanskelig bare man bestemmer seg for det og stopper å fore de tankene. Du må ha disiplin nok til å nekte deg å begynne å tenke på det hver gang du tenker på det og henne. 

Anonymkode: 74a22...898

Lett å si. Så mye vi må jobbe sammen er det ikke enkelt. Jeg VET jo at det ikke kam bli noe og har jo godtatt det, men likevel. Jeg er en av få menn på jobb, aldri hadde det slik før.

Anonymkode: 81778...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Det beste er nok å bytte partner å samarbeide med. Vær ærlig med henne om det hvis hun lurer. Si det er best for deg at dere ikke jobber for mye sammen pga dine følelser for henne. Forelskelse er tøft når det er noen du ikke kan få og forelskelsen går i alle fall ikke lett over hvis dere har for mye med hverandre å gjøre på jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg skjønner at det og jobbe med noen man er forelsket i kan bli vanskelig, i alle fall når man begynner og føle seg stressa på grunn av dette. Men det er ikke så mye du kan gjøre med det. Om hun ikke hadde vert i et forhold med noen så ville jeg sakt kjør på og se hvordan det går. Men hun er altså i et forhold og det er ikke så mye annet en og bare måtte god ta det på en eller annen måte, det verste man kan gjøre er i alle fall om man blir crepe om det. da er det i alle fall vanskelig og gjøre noe. som sagt kan du jo be om og bytte partner på jobb, eller du kan prøve og bli venner med henne, og tenke at det er i alle fall bedre og være venner en ingen ting. men dette må du nok kjenne litt på selv. så sier jeg lykke til og håper du har en videre fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Warrior skrev:

Det beste er nok å bytte partner å samarbeide med. Vær ærlig med henne om det hvis hun lurer. Si det er best for deg at dere ikke jobber for mye sammen pga dine følelser for henne. Forelskelse er tøft når det er noen du ikke kan få og forelskelsen går i alle fall ikke lett over hvis dere har for mye med hverandre å gjøre på jobb. 

dere gutta får ta dere sammen litt. det er ikke så jævlig at dere ikke kan være proff på jobb eller?

skjerpings. nu.

Anonymkode: 95b3d...d36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Faen altså! 

Er så jævla betatt av ei dame! Verste er at jeg jobber sammen med henne. Hu er gift,

Bare glem det! :) Dra noe slikt inn på arbeidsplassen med de konflikter og rykter dette kan medføre vil være det samme som du sitter og driter i matfatet ditt! Vær da litt profesjonell! Slike forhold kan bli mer en vanskelig nok om begge er single, om du ikke skal begi deg ut på en sånn reise helt frivillig. Ta tak i deg selv, og opptre profesjonelt ovenfor henne. Hold kontakten der, om ikke du klarer dette skift jobb er mitt råd. Men de fleste klarer jo dette, og da er du bare vennlig ovenfor henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herre. 

Du bytter jobbpartner, verre er det ikke. Og så sier du det som det er "du Gjørdis, du er flott å jobbe sammen med, men jeg er blitt betatt og velger derfor å avslutte vårt samarbeid" .

Verre enn det er det altså ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sjokoladefruen skrev:

Å herre. 

Du bytter jobbpartner, verre er det ikke. Og så sier du det som det er "du Gjørdis, du er flott å jobbe sammen med, men jeg er blitt betatt og velger derfor å avslutte vårt samarbeid" .

Verre enn det er det altså ikke. 

nei det sier man ikke på jobb. man er da ikke 14. det er full skjerpings som gjelder her.

Anonymkode: 95b3d...d36

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sjokoladefruen skrev:

Å herre. 

Du bytter jobbpartner, verre er det ikke. Og så sier du det som det er "du Gjørdis, du er flott å jobbe sammen med, men jeg er blitt betatt og velger derfor å avslutte vårt samarbeid" .

Verre enn det er det altså ikke. 

Så enkelt tenker du altså?  Øh

Ja, det er jammen lett å gjøre seg sårbar gitt. Hva er problemet liksom 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
1 time siden, AnonymBruker skrev:

nei det sier man ikke på jobb. man er da ikke 14. det er full skjerpings som gjelder her.

Anonymkode: 95b3d...d36

Jo det går fint an å si på jobb. Det er ikke bare 14 åringer som blir skikkelig forelska. Like tøft uansett alder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Warrior skrev:

Jo det går fint an å si på jobb. Det er ikke bare 14 åringer som blir skikkelig forelska. Like tøft uansett alder. 

Det er ikke tøft, det er bare tull. Å miste noen til feks sykdom er tøft. Å bli dumpa på sin bursdag er tøft.

En forelskelse er bare litt krydder i hverdagen. Det er bare å ta seg sammen, ta litt avstand og regulere sine følelser som en mann og nyte sommerfuglene så lenge de er der. Er kvinne selv og takler dette helt finfint.

Anonymkode: 95b3d...d36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Warrior skrev:

Jo det går fint an å si på jobb. Det er ikke bare 14 åringer som blir skikkelig forelska. Like tøft uansett alder. 

Forskjellen er at når en voksen blir forelsket i noen på jobb, så er de først og fremst kollega. Man går ikke til noen på jobb og sier sånt at " er så svak for deg at jeg ikke takler å jobbe med deg så vi kan ikke samarbeide mer."  

Det er barnslig. 

Hva vil sjefen si da? Åja, gunnar har crush på lise ja, da får han jobbe alene da forstår at han har det vondt.

Nei.Da tar man seg sammen!!

Anonymkode: 95b3d...d36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.4.2020 den 19.08, Warrior skrev:

Jo det går fint an å si på jobb. Det er ikke bare 14 åringer som blir skikkelig forelska. Like tøft uansett alder. 

Nettopp.

På 3.4.2020 den 17.40, SoWhat? skrev:

Så enkelt tenker du altså?  Øh

Ja, det er jammen lett å gjøre seg sårbar gitt. Hva er problemet liksom 🙄

Ja. Er jeg ikke heldig som slipper å overtenke alt så fobanna mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...