Gå til innhold

Hvilken treningsklokke?


EmKay

Anbefalte innlegg

Håper noen har lyst å dele sine erfaringer her!

Min fitbit Charge 2 er i ferd med å ta kvelden, så jeg sitter å ser litt på finn.no etter ny. 
I hovedsak ser jeg etter fitbit, fordi jeg liker appen og jeg liker at man kan ha konkurranser med venner. Men dersom noen er superfornøyd med en annen klokke, er jeg åpen for forslag! :) 

Av aktuelle fitbiter på finn har jeg sett på fitbit ionic, fitbit versa og fitbit versa 2.

Sånn jeg ser det har fitbit ionic innebygget GPS, noe de andre ikke har. Men versa-klokkene har litt mer treningsprogrammer og stæsj. 
Versa 1 virker ganske lik versa 2, bare at den ikke har Alexa (noe jeg ikke trenger), den har LCD og ikke AMOLED skjerm, og det har en dag mindre batteritid (4 vs 5 dager). Jeg har stort sett alltid med telefon, så jeg er litt usikker på om jeg egentlig trenger innebygget GPS. 

Noen som har noen erfaringer med disse å komme med? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Versa er nice om du ikke har behov for GPS. Syns også at denne topper når det kommer til utseende!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Garmin Fenix3. Har veldig dårlig erfaring med Fitbit. De ble byttet hyppig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått fra Fitbit charge 2 til Garmin vivoactive 4, og er veidlg fornøyd. Fitbit og Garmin er gode på forskjellige ting, så det kommer an på hva som er viktigst for deg. Garmin er bedre på det som har med trening og aktivitetssporing å gjøre. Du får mer informasjon om helsen din enn du får hos fitbit, og pulsmålingen på håndleddet er mye mer nøyaktig enn fitbit sin. Fitbit er derimot bedre på søvnregistrering. Der er ikke Garmin helt til å stole på.

Anonymkode: b6192...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Garmin Vivoactive 4S med spotify!  Den har GPS, treningsprogrammer, skrittteller, kalender, du kan høre på musikk uten å ta med deg telefonen på joggetur, pluss mye mer, den er topp!

Anonymkode: c4278...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...