Gå til innhold

Til dere butikkansatte

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis en mann ofte spør om ting og vil ha hjelp til å finne en vare. Er det en måte å vil vise at han liker deg/sjekke opp? 

Anonymkode: a7eca...41b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 43800...231

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Viser kun at han er vanskelig stilt.. 

Jeg trenger jobb og kan stille på kort varsel som støttekontakt!❤️

Anonymkode: be3b1...eff

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Viser kun at han er vanskelig stilt.. 

Jeg trenger jobb og kan stille på kort varsel som støttekontakt!❤️

Anonymkode: be3b1...eff

Måten han gjør det på er bare litt spesiell. Han vet hodt at varen ikke er der. Han benytter seg av muligheten til å få mi  oppmerksomhet virker det som. ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor lage to tråder om dette? 

Hvis du er keen på han så begynn å smalltalk med han da? Si at du husker han fra der dere var naboer og ønsk han en god helg osv. 

Anonymkode: 4c53b...042

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. 

Anonymkode: 43800...231

Mitt svar er også nei. 

Anonymkode: 4c53b...042

AnonymBruker
Skrevet

Ville tenkt han var litt utviklingshemmet. 

Anonymkode: fbfb9...390

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det lett å glemme pantelappen? Eller gjorde han det med vilje fordi han ville en tur til i kassen?😉 Jess, jeg analyserer - vet det. 

Nei han er ikke utviklngshemmet. Jeg har jobbet i 5år med mennesker med kroniske lidelser. 

AnonymBruker
Skrevet

Jobba i kasse da jeg var 19. Er 3 menn jeg husker la an på meg slik at jeg visste det. 

Han ene ga meg gavekort på timer i en sport han drev med, og sa han håpte jeg kom innom, med glimt i øyet. Han var for gammel for meg, så jeg gjorde aldri noe med det. 

En prata og spurte spørsmål i det jeg scanna, ville vite ting om meg. Var interessert i et jobbfelt som han drev med, han hintet til at han kunne være mentor om jeg ville gå dypere i feltet. Sterk seksuell kjemi, men han var også litt for gammel. 

En hadde funnet meg på fb og flørta litt, jeg var ikke tiltrukket, men vi prata litt platonisk skit på nett over tid. En gang kom han mens jeg satt i kassa, kun for å se meg. Langt fra hans område. Han sa ikke en dritt til meg, kjøpte grillpølser og pølsebrød. Jeg sa noe om "skal du ha deg pølser nå" og han bare "jaja må jo det". Eneste gang jeg så han. Felles venner sa han var en psykopat som løy om alt. Psykopater blir ikke tiltrukket av meg, så det forklarer den brutte kontakten. Lucky me. 

Anonymkode: 9533e...33a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...