AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #1 Skrevet 3. april 2020 Hei! Var på første date med en jente her om dagen, det gikk veldig bra og daten varte i 6 timer! Ikke verst til å være første date:) vi skal ha date nr 2, tips til hva man kan finne på på date 2 og evnt flere? Anonymkode: 1490c...05e 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #2 Skrevet 3. april 2020 Gå tur Ikke så mye annet å gjøre nå når restauranter og kino er stengt. Anonymkode: 4fbad...cec
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #3 Skrevet 3. april 2020 Ja, gå tur og ta med en god niste 😄 Jeg gikk nylig tur med noen venner, og da fant vi et sted hvor vi kunne lage et bål, og så grillet vi. Jeg hadde elsket en sånn date. Jeg klarer ikke lage et bål da. Er ikke et friluftsmenneske, så ville vært avhengig av at mannen jeg datet kunne det, ikke mint at han visste hvor det er lov å tenne bål. Så hvis du kan det, stemmer jeg for at du gjør dette! Termos med kakao slår ikke feil. Pinnebrød og grillpølser er jo enkel mat. Anonymkode: f6bfb...5b3 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #4 Skrevet 3. april 2020 Drømme date å grille bål og kose seg. Desverre ingen menn som vil så lenge d ikke er utsikt til sex ... de driter i korona regler så lenge de får sex og nå begynner mange online å bli desperate... good luck sier jeg til de og dassrullen.. Anonymkode: 576be...0c2 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #5 Skrevet 3. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Drømme date å grille bål og kose seg. Desverre ingen menn som vil så lenge d ikke er utsikt til sex ... de driter i korona regler så lenge de får sex og nå begynner mange online å bli desperate... good luck sier jeg til de og dassrullen.. Anonymkode: 576be... De er det bare synd på, ikke det jeg er ute etter i det hele tatt👌 men takk for tipset, bål fungerer bra👌 Anonymkode: 1490c...05e
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #6 Skrevet 3. april 2020 Hva gjorde dere på første date? Likte hun noe spesielt? Anonymkode: 91314...f65
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #7 Skrevet 3. april 2020 Vi gikk tur i 6 timer😂 Mye som er stengt pga corona nå.. Men hun liker å gå tur! Anonymkode: 1490c...05e
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #8 Skrevet 3. april 2020 Hva er ca alder på dere? Om dere er unge kan jo kanskje være moro med noe litt mer sporty. skitur om det er løyper med snø i nærheten? evnt en sykletur til et utsiktpunkt med en piknik? Anonymkode: 91314...f65
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #9 Skrevet 3. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva er ca alder på dere? Om dere er unge kan jo kanskje være moro med noe litt mer sporty. skitur om det er løyper med snø i nærheten? evnt en sykletur til et utsiktpunkt med en piknik? Anonymkode: 91314...f65 Vi er 24 begge to:) Anonymkode: 1490c...05e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå