Gå til innhold

Womanizer, verdt det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jenter, eller dere som har Womanizer er den verdt prisen?😀

Anonymkode: 6f601...c59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den funker bra men syns det blir kjedelig å komme så fort og liker ikke bruke vibrator, det blir så mekanisk og ødelegger også følsomheten under ekte samleie. 

Anonymkode: b1afe...c9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del: Ja. Hadde vært verdt tre ganger prisen. Revitaliserte rett og slett seksualiteten min og ikke minst sexlivet med partner. Er ikke sponsa nei 😛 

Anonymkode: ca728...0f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT: kommer på sånn 30sekunder av womanizer.. fin bruke i dusjen, men kommer litt for fort av den, men herregud, det er sååå verd det 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Jeg klarer ikke få orgasme av den. Jeg kommer normalt veldig lett, men den er ikke i nærheten av å stimulere meg. Jeg hadde heller kjøpt magic wand. Hadde det vært hygienisk kunne du ha fått min, pent brukte😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte både Magic Wand og Womanizer. Womanizer er i en skuff, Magic Wand blir brukt. Det er det jeg har å si om den saken :sleep:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer veldig fort med den, men orgasmene blir mye svakere enn vanlig, og da gidder jeg ikke å bruke den. 

Anonymkode: 1bfab...f59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan komme med den of det er godt, men kommer raskere og hardere med en wand ;) gøy med litt variasjon da. Tør ikke bruke wand for mye heller for det føles som jeg fort kan bli avhengig og det blir vanskelig å komme uten leketøy hvis jeg bruker den for mye. 

Anonymkode: 0dc29...534

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del nei. Den blir merkelig både for sterk og ikke sterk nok i samme slengen til at jeg klarer å få til å bruke den. Har prøvd å testet den flere ganger.

Men var verdt å bli prøvd 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Womanizer Libertry, som jeg kjøpte, ga meg ingenting. Fikk ikke orgasme engang - så den returnerte jeg på orgasmegarantien. Kjøpte en SATISFYER PRO 2 i stedet (den er også mye billigere, btw). Trykkbølgene på den er på en måte ikke så skarpe. Den kommer jeg med som ei kule! Men kjedelig, da det går for fort, og som en annen her skriver; orgasmen er MYE svakere og kortere. Kjedelig. Blir ikke mye brukt.

Så fra meg - nei, womanizer er ikke verdt pengene. 

Endret av Skogshuldra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magic wand høres ut som noe jeg skal ha 😎

Anonymkode: ca728...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg elsker den. Orgasmen kan "forsvinne" litt hvis du bruker den på høy hastighet hele tiden, men å ha den på lav hastighet når du kommer, er du mer i ett med orgasmen.

Anonymkode: c939b...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aldri prøvd det og gidder ikke bruke pengene på det tror jeg. Kommer veldig lett og intenst med bare fingrene. Har også en dolphin vibrerende dildo jeg kjøpte for 200 kroner. Veldig bra. 

Anonymkode: 1def6...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...