AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #1 Del Skrevet 3. april 2020 Dette er kanskje et dumt spørsmål, men... Jeg lurer på hvordan jeg skal lese og forstå interiørblader for eksempel. Jeg har lyst til å bli "flinkere" på interiør, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal bruke den kunnskapen jeg får i blader? Hvordan lar du deg inspirere? Sorry, hvis ingen forstår spørsmålet mitt, Anonymkode: 40259...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #2 Del Skrevet 3. april 2020 Se hvordan ting kombineres. Hvilke farger og detaljer som brukes. Former. Materialer. Hvordan rom deles inn, hvordan man forstørrer eller forminsker noe (lage effekt av fargebruk f.eks). Anonymkode: 0d66b...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #3 Del Skrevet 3. april 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Se hvordan ting kombineres. Hvilke farger og detaljer som brukes. Former. Materialer. Hvordan rom deles inn, hvordan man forstørrer eller forminsker noe (lage effekt av fargebruk f.eks). Anonymkode: 0d66b...fb0 Takk for svar. Hilsen ts Anonymkode: 40259...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #4 Del Skrevet 4. april 2020 finn inspirasjon på pinterest🌻jeg ble lei av å google både klær og interiør for å finne inspriasjon, men pinterest synes jeg er fabelaktig. Anonymkode: 805c9...9ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå