Gå til innhold

Menn: hva er en fin/deilig damerumpe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvem bryr seg om hva menn syns. Du lever ikke for dem ;)

Anonymkode: 2f555...bd4

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sitter på en dame. 😄

Nå er jeg kvinne da, men mitt inntrykk er så definitivt at menn ikke er like kritiske som oss kvinner. De bryr seg iallefall ikke om appelsinhud, cellulitter eller strekkmerker, men det skal helst være litt form på rumpa. 

Ref. hvor min kjæres øyne vandrer, og hva de finner finner deilig 🤣

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Trolltunge skrev:

Den sitter på en dame. 😄

Nå er jeg kvinne da, men mitt inntrykk er så definitivt at menn ikke er like kritiske som oss kvinner. De bryr seg iallefall ikke om appelsinhud, cellulitter eller strekkmerker, men det skal helst være litt form på rumpa. 

Ref. hvor min kjæres øyne vandrer, og hva de finner finner deilig 🤣

Jeg er kvinne som dater kvinner, og bryr meg heller ikke om appelsinhud, cellulitter og strekkmerker. Det er naturlig og fint. ☺️

Anonymkode: 3206e...e6e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne som dater kvinner, og bryr meg heller ikke om appelsinhud, cellulitter og strekkmerker. Det er naturlig og fint. ☺️

Anonymkode: 3206e...e6e

Som bifil kan jeg si det samme. Ingen /få er vel like kritiske til slikt som vi er selvkritisk er kanskje det rette å si? 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Trolltunge skrev:

Som bifil kan jeg si det samme. Ingen /få er vel like kritiske til slikt som vi er selvkritisk er kanskje det rette å si? 😊

Det stemmer nok 😜

Anonymkode: 3206e...e6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

En fin damerompe er en som er fast og holder fasongen. Mange sliter med det dessverre. Andre er som maskiner, holder seg i evig tid. Tror det handler mye om gener. Selvsagt også aktivitetsnivå, men mest gener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Paramount skrev:

En fin damerompe er en som er fast og holder fasongen. Mange sliter med det dessverre. Andre er som maskiner, holder seg i evig tid. Tror det handler mye om gener. Selvsagt også aktivitetsnivå, men mest gener.

Hvis så mange sliter med det som du mener. Da må de ha disse rompene man ser rundt på IG og sånt da for å være bra nok? For jeg ser ikke det du ser. Ser bare flate og formløse romper på eldre damer...

Anonymkode: d6288...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker dem med litt gap (toblerone ass)😍

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere beskrive:)

Anonymkode: 36f95...47c

Det er den delen av en kvinnes kropp som sitter mellom korsryggen og baksiden av begge lår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlig, fint formet og passe stor.

Altså en slank kropp med litt former.

Operert rumpe er stygt.

Anonymkode: 0a2b5...fbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Paramount skrev:

En fin damerompe er en som er fast og holder fasongen. Mange sliter med det dessverre. Andre er som maskiner, holder seg i evig tid. Tror det handler mye om gener. Selvsagt også aktivitetsnivå, men mest gener.

"Mange sliter med det"😂 Det er fordi man må jobbe umenneskelig hardt for å beholde ræva man hadde som 13-åring i en alder av 30. Det er ikke normalt, og handler ikke om å slite, men rett å slett at kroppen går sin gang. Den eldes, godta at rumper er rumper.

Anonymkode: e89bb...85e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
På 2.4.2020 den 22.08, AnonymBruker skrev:

Kan dere beskrive:)

Anonymkode: 36f95...47c

Perfekte jeans til din rumpe - Mote

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlig, slank og smal rumpe. Aka flatrumpe! 

Anonymkode: 9b891...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er svak for kvinnerumper i tights og stringtruse som skinner gjennom... Evt en tynn kjole hvor man kan skimte en stringtruse. Da er det samme for meg hvordan formen er...

Anonymkode: 5f9e7...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Mange sliter med det"😂 Det er fordi man må jobbe umenneskelig hardt for å beholde ræva man hadde som 13-åring i en alder av 30. Det er ikke normalt, og handler ikke om å slite, men rett å slett at kroppen går sin gang. Den eldes, godta at rumper er rumper.

Anonymkode: e89bb...85e

:) Ja, det var det jeg mente, at kroppen går sin gang, og kanskje spesielt akkurat den delen av kroppen. Synes bakdelen på damer er grei nok, men sjelden den store attraksjonen. Benene derimot, de er veldig attraktive, og står i mot det meste av aldring.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumpa på dama jeg liker. Den er bra. Selvfølgelig er ei knebøyrumpe pent å se på, men ikke nødvendigvis den jeg ender opp med. Det er så mye mere som skal stemme. Selvsagt en viss fasong liker jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gap, og helst en liten rumpe med stramme rumpeballer. Den nye trenden med gigantiske rumper er turnoff syntes jeg. Men nå liker jeg petite jenter også, så det går jo hand i hand. 

Anonymkode: cffcf...103

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...