AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #1 Skrevet 2. april 2020 Tips til velsmakende sunn snacks for oss som er på slanker'n? Anonymkode: 7f723...1b5 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #2 Skrevet 2. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tips til velsmakende sunn snacks for oss som er på slanker'n? Anonymkode: 7f723...1b5 Kommer an på hva du legger i "sunn". Få kalorier? Anonymkode: 3fcbb...2c8
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #3 Skrevet 2. april 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer an på hva du legger i "sunn". Få kalorier? Anonymkode: 3fcbb...2c8 Sunn da tenker jeg på ikke like usunt for helsa som vanlig potetgull og sjokolade, gjerne noe sunt som selleristang med dip i den duren, få kalorier er et pluss Anonymkode: 7f723...1b5
Nightcrawler00 Skrevet 2. april 2020 #5 Skrevet 2. april 2020 Bær med vaniljekesam. Potetlomper med lettsmør, kanel og sukrin. Yoghurt-is. Fruktsalat. Cottage cheese med Fun-saft.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #6 Skrevet 2. april 2020 Bacongull med eller uten dip (bland krydderet selv, så sparer du deg for unødvendig sukker) Hjemmelaget beef jerky (veldig lett å lage, og perfekt prosjekt i disse korona-tider) Grønnsaker med dip (bland krydderet selv, så sparer du deg for unødvendig sukker) Anonymkode: d5ae9...e48 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #7 Skrevet 2. april 2020 1 time siden, Nightcrawler00 skrev: Bær med vaniljekesam. Potetlomper med lettsmør, kanel og sukrin. Yoghurt-is. Fruktsalat. Cottage cheese med Fun-saft. Hva er "lettsmør"? Har aldri hørt om et smør med mindre fett. Bremykt er iblandet rapsolje, men har like mye fett som smør. Olivero har litt smørolje, men mer margarin, så blir klassifisert som margarin og ikke smør. Er det en ny type jeg ikke har hørt om, eller tror du at margarin og smør er det samme? Anonymkode: d5ae9...e48 6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #8 Skrevet 2. april 2020 Fryste druer er skikkelig godt! Ristede kikerter med/uten dip Grønnsaksfries med/uten dip Grønnsakschips (eller evt. grønnkålchips) Grønnsaker med dip Kan også lage eget mandel/peanøttsmør og styre mengden salt, sukker osv.. Kan brukes som dip Anonymkode: 3c56a...a59
Nightcrawler00 Skrevet 2. april 2020 #9 Skrevet 2. april 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er "lettsmør"? Har aldri hørt om et smør med mindre fett. Bremykt er iblandet rapsolje, men har like mye fett som smør. Olivero har litt smørolje, men mer margarin, så blir klassifisert som margarin og ikke smør. Er det en ny type jeg ikke har hørt om, eller tror du at margarin og smør er det samme? Anonymkode: d5ae9...e48 Nei, jeg tror ikke smør og margarin er det samme, skulle presisert det. Mener margarin. 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #11 Skrevet 2. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Frosne druern😍 Anonymkode: dc1fb...b8b *druer Anonymkode: dc1fb...b8b
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #12 Skrevet 2. april 2020 Fenalår - kjøper stor pakke med ferdig oppskåret på Coop, rimeligere Hjemmelaget popcorn i gryte - da styrer du fett/olje selv Saftis - fryser selv av lettsaft, halvfrosset i kopp som slush f.eks Avocado-is - er kjempegodt! Selv om høres litt rart ut, finner oppskrifter på nett. Blir mer kremet, fyldig is Reddiker, når de kommer i butikkene, for den mer knaskebehovet. Anonymkode: 196cd...382
Brunhilde Skrevet 3. april 2020 #13 Skrevet 3. april 2020 Med fare for å banne i kjerka, så tror jeg det er viktigere å venne seg av med at man skal ha noe å "snacke på" hele tiden enn å finne sunn snacks. Man må ikke alltid ha noe i munnen! Ellers, små tomater, oppkuttet gulrot/kålrot/knutekål, sukkererter. Rugsprø med mager ost, appelsiner, epler, druer, all frukt er sunt hvis du ikke overdriver. Lykke til med prosjekt vektnedgang. 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #14 Skrevet 3. april 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er "lettsmør"? Har aldri hørt om et smør med mindre fett. Bremykt er iblandet rapsolje, men har like mye fett som smør. Olivero har litt smørolje, men mer margarin, så blir klassifisert som margarin og ikke smør. Er det en ny type jeg ikke har hørt om, eller tror du at margarin og smør er det samme? Anonymkode: d5ae9...e48 Brelett er «lettsmør». Om det kan kalles smør kan man diskutere, men vi kaller det smør hjemme hos oss. Ca 388 kalorier per 100 gram. Anonymkode: 515c5...c13 2
Brunhilde Skrevet 3. april 2020 #15 Skrevet 3. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Brelett er «lettsmør». Om det kan kalles smør kan man diskutere, men vi kaller det smør hjemme hos oss. Ca 388 kalorier per 100 gram. Anonymkode: 515c5...c13 Det er ikke smør. Det er bare meierismør som er smør, men det er jo det samme hva man kaller det hjemme, der vet de andre hva man snakker om. Om jeg gir en oppskrift til andre, så presiserer jeg om man skal bruke smør eller margarin, det har ofte litt å si for både smak og resultat. 4
FluffyChix Skrevet 3. april 2020 #16 Skrevet 3. april 2020 15 timer siden, Nightcrawler00 skrev: Nei, jeg tror ikke smør og margarin er det samme, skulle presisert det. Mener margarin. Nei takk, vil ikke ha margarin. Tar heller litt smør, mye bedre, mye sunnere, ikke betennelsesfremmende. 6
exictence Skrevet 3. april 2020 #17 Skrevet 3. april 2020 Gulrot Dadler og rosiner og mørk sjokolade Fryste druer Fryste bringebær Grønnsaker med dip Skrellet frukt som ligger pent på et fat. Innbydnde og veldig godt.
Nightcrawler00 Skrevet 3. april 2020 #18 Skrevet 3. april 2020 1 time siden, FluffyChix skrev: Nei takk, vil ikke ha margarin. Tar heller litt smør, mye bedre, mye sunnere, ikke betennelsesfremmende. Det er opp til deg. Jeg følger Helsedirektoratets anbefalinger: https://helsenorge.no/kosthold-og-ernaring/kostrad/velg-matoljer-og-myk-margarin 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #19 Skrevet 3. april 2020 Fruktsalat. Bakte epler. Rista kikerter. Grønnsaker med kesamdip, tsatsiki eller hummus. Popkorn (popp selv så har du kontroll på salt og fett). Anonymkode: 69a37...838
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #20 Skrevet 3. april 2020 Jeg syns bærremser er ganske godt, men de okkuperer ovnen ganske lenge så derfor orker jeg sjeldent å lage det. Sjokolademoussen fra sukrin er ganske god. Ellers er jo frukt og bær med kesam en god snack. Anonymkode: 2b76e...572
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå