Gå til innhold

Tror jeg begynner å bli desperat..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva jeg vil med dette her, men tror jeg bare trenger å lufte tankene og få råd. Jeg ble singel for noen mnd siden etter 4 år med kjæreste, vi slo opp som venner og savner han ikke. Jeg har det mye bedre uten han. Kjenner jeg ikke er klar for å få meg noen ny kjæreste, med mindre det dukker opp en som får meg til å endre mening. Men det er med andre ord noe jeg ikke aktivt søker akkurat nå. Jeg har fått meg tinder, men synes det er utrolig lite bra der ute. Men så er det jo vanskelig å bedømme en person ut i fra bilde og kanskje en kort tekst. Chatter med et par menn derfra, men jeg kjenner ikke på noe veldig interesse akkurat nå. 

Så er det to menn jeg snapper med, og som jeg begge har litt interesse for. Han ene av de har jeg lagt med etter byen to ganger, og hvor jeg var ganske direkte på hva jeg ville. Noe jeg angrer litt på nå, da jeg kjenner på en interesse for han. Problemet her er at det ikke er så lett å holde en samtale i gang på snap. De siste ukene har det så og si kun gått i fellessnapping frem og tilbake, og at han svarer tilbake på noen av mine fellessnapper ( ca. 80% av de). Svarer jeg han tilbake etter han har svart meg, så svarer han ikke. Da ser jeg ikke poenget med å svare i det hele tatt. Nå har jeg ikke fått en snap av han på en uke, og får kanskje et svar på en fellessnap om jeg er heldig. Den andre jeg snapper med virket på i starten, jeg inviterte han på en pils litt sent en kveld, men han kunne ikke pga det var litt for sent. Han skrev lange meldinger om at han veldig gjerne ville ta det igjen, og at han hadde blitt med om jeg hadde sendt melding litt tidligere. Så kom jo dette viruset like etterpå.. Jeg sender veldig sjeldent snapper direkte til folk med mindre det er til en venninne, så det har ofte blitt til at jeg sender fellessnapper til disse guttene i håp om at det skal utvikle seg til en samtale. Men det funker dårlig. Snappene med han andre er fellessnapping fra begge sine sider, hvorpå han svarer med forskjellige smilefjes til mine og jeg ikke svarer på hans. Jeg svarer av og til. 

Jeg har så veldig lyst at det skal bli en samtale med de to på snapchat, kjenner nesten på at jeg blir litt desperat etter det. Men samtidig da jeg våknet i morges så tenkte jeg for meg selv at nå gir jeg rett og slett opp. Tenkte at nå skal jeg rett og slett ikke snappe noen av de, og melde meg helt ut. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.. De hadde jo holdt en samtale i gang om de var interessert, uansett hva de er ute etter. Men samtidig så ser jeg ikke poenget i å svare på en snap, når man ikke er interessert i en samtale (hvis det gir mening). Jeg vet ikke hvordan de er skrudd sammen.. 

Da lurer jeg litt på om det er noen i samme båt som meg? Hva gjør man i en slik situasjon? Slutter man å sende snapper, gir man opp eller viser man at man er interessert? 

Anonymkode: b252c...066

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du venter med å møtes da regner jeg med du har i bakhode i disse korona tider??

Anonymkode: 006ab...29e

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du venter med å møtes da regner jeg med du har i bakhode i disse korona tider??

Anonymkode: 006ab...29e

Hva mener du? Jeg har selvfølgelig ikke tenkt å møte de nå når viruset herjer, men man må jo kunne holde kontakten via sosiale medier ☺️ 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De virker jo rett og slett uinteressert i deg? Da ville jeg tenkt at jeg har to valg. Enten hoppe i det og teste om de er noe interesse der. Være direkte og gi av meg selv. Eller glemme dem.

Anonymkode: 0da88...813

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du egentlig vil bare ha oppmerksomhet  og bekreftelse, TS. Kjenner meg veldig igjen da det ble slutt mellom meg og eksen. Man kjeder seg liksom. Særlig nå i disse dagene. Men når du liksom har funnet deg selv, så kommer du ikke til å bry deg så mye om disse guttene med mindre det er noen du liker veldig godt. Mitt råd til deg er å gjøre det du føler for der og da😊

Anonymkode: 8e291...e71

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er der nå med en fyr jeg har truffet noen ganger og har skrevet med i en god stund. Vi har ikke hatt kontakt på litt over en uke. Vi har skrevet at vi liker hverandre/har lyst på hverandre/synes den andre er attraktiv etc. Men når det går en uke uten kontakt så tenker jeg at han ikke er så interessert. Blir helt gal av dette, for nå har jeg bestemt meg for å ikke ta kontakt. Og jeg håper ikke han tenker det samme. Vi har ikke avklart hvor mye kontakt vi ønsker å ha med hverandre i hverdagen. Nå er det ikke mulig å møtes pga koronaviruset. Men begynner å bli smågal av dette. Jeg har så lyst på han, tenker på han store deler av dagen. Men tror ikke han har slike tanker om meg. Han virket ikke så ivrig på å treffe meg før viruset brøt ut. Så jeg aner ikke hva jeg er for han. Tidsfordriv? En som sender komplimenter og booster egoet hans? En han ønsker å bli bedre kjent med for å se hva som skjer? Åååå, har så lyst til å bare kutte ut. Men får meg ikke til å gjøre det. 

Anonymkode: c31e2...011

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du egentlig vil bare ha oppmerksomhet  og bekreftelse, TS. Kjenner meg veldig igjen da det ble slutt mellom meg og eksen. Man kjeder seg liksom. Særlig nå i disse dagene. Men når du liksom har funnet deg selv, så kommer du ikke til å bry deg så mye om disse guttene med mindre det er noen du liker veldig godt. Mitt råd til deg er å gjøre det du føler for der og da😊

Anonymkode: 8e291...e71

Ja, jeg tror du har veldig rett! Eneste er bare det at jeg kjenner innerst inne på at jeg har så veldig lyst på kontakt med han første jeg skriver om. Vet ikke om det er kun for ligg, eller fordi jeg faktisk liker han. Men han hadde nok vist mer interesse om han var interessert. Og kan selvfølgelig hende at jeg føler det slik fordi jeg kjeder meg og vil ha oppmerksomhet 😅

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er der nå med en fyr jeg har truffet noen ganger og har skrevet med i en god stund. Vi har ikke hatt kontakt på litt over en uke. Vi har skrevet at vi liker hverandre/har lyst på hverandre/synes den andre er attraktiv etc. Men når det går en uke uten kontakt så tenker jeg at han ikke er så interessert. Blir helt gal av dette, for nå har jeg bestemt meg for å ikke ta kontakt. Og jeg håper ikke han tenker det samme. Vi har ikke avklart hvor mye kontakt vi ønsker å ha med hverandre i hverdagen. Nå er det ikke mulig å møtes pga koronaviruset. Men begynner å bli smågal av dette. Jeg har så lyst på han, tenker på han store deler av dagen. Men tror ikke han har slike tanker om meg. Han virket ikke så ivrig på å treffe meg før viruset brøt ut. Så jeg aner ikke hva jeg er for han. Tidsfordriv? En som sender komplimenter og booster egoet hans? En han ønsker å bli bedre kjent med for å se hva som skjer? Åååå, har så lyst til å bare kutte ut. Men får meg ikke til å gjøre det. 

Det skal ikke være lett! Jeg skjønner frustrasjonen din, man vil så gjerne selv om fornuften sier noe annet. Det er en skikkelig kjip følelse 😞

Skrevet

Helt utrolig, det å tro at et forhold skal utvikle seg med at man sender meldinger og snap er bare naivt og drømmerier! Er jeg interessert nok så hadde jeg truffet en kjæreste uansett korona eller ikke. Når dette ikke skjer er det fordi det ikke er interesse, og i dette tilfellet ikke fra noen av partene. Sosiale media fungerer til å treffe hverandre, men å bruke dette som noe som skal drive et forhold fremover vil aldri fungere. Det er bare en ting som fungerer da, det er å treffes og være i lag.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av de er intressert.

En uke i dating sammenheng er en evighet.

Når de har deg på snap, hadde du sett tydelig om de var intressert, så her må du bare gå videre.

Anonymkode: 16cbf...06f

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si om de er interesserte eller ei. Kan være at de ikke orker å henge på medier og at de faktisk er redde for å bli smittet av corona og ikke vil miste familien sin. Har selv opplevd menn som er interesserte i at de sender meldinger hver dag, er på osv, men allikevel bare feiger ut. 

Anonymkode: fa46a...480

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skal ikke være lett! Jeg skjønner frustrasjonen din, man vil så gjerne selv om fornuften sier noe annet. Det er en skikkelig kjip følelse 😞

Ja, det er en kjip følelse. Føler meg litt avvist og det gjør jo vondt. Hadde planer om å prøve å få ut av han hva han tenkte om meg og veien videre sist gang vi møttes. Men det passet ikke helt å ta det sist. Synes det er lettere å snakke om slike temaer ansikt til ansikt. Det er noe med det å se hvordan den andre personen reagerer, kroppsspråk etc. 

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av de er intressert.

En uke i dating sammenheng er en evighet.

Når de har deg på snap, hadde du sett tydelig om de var intressert, så her må du bare gå videre.

Anonymkode: 16cbf...06f

Jeg tenker det samme.

Mulig du blir brukt som egoboost, TS. Dette her synes jeg minner om et lite spill. Du håper han tar kontakt, men tar ikke initiativ selv. Kanskje han håper på det samme. Du gidder ikke svare på fellessnapper fordi du ikke får svar selv. Jeg tenker at det ikke er verdt å bruke tid på noen du er så usikker på. Var en av dem interessert, ville du merket det! Om de faktisk er interessert og ikke viser det, så spiller de bare med deg? Vil du bruke tid på noen som ikke får til å uttrykke følelser og som ikke svarer deg? Som kontakter deg når de føler for det? 

For meg betyr dating mye usikkerhet, som regel. Og jeg blir bare sliten når jeg er usikker! Datet nylig en som var interessert og lunken om hverandre. Masse interesse i starten, og så dabbet det av. Så viste han kjempemye interesse igjen, og deretter ble han stille igjen. Denne runddansen varte i to måneder, og ble bare slitsomt når interessen hans var så variabel. Jeg sluttet å kontakte ham i disse periodene, for jeg følte meg bare dum når jeg som regel ikke fikk svar på snappene. Dette her var jo på en måte et spill fra hans side. Vi møttes kun når det passet ham, hadde aldri noen klare avtaler for neste møte. Han ghostet meg til slutt.

Jeg treffer en annen nå. Han er ikke særlig flink til å sende meldinger / snapper, men det har han vært siden starten. Jeg merker uansett at han er interessert, selv om vi kanskje bare sender 2-3 snapper daglig, og chatter bittelitt hver dag. Grunnen for at jeg føler meg sikker på at han er interessert, er fordi han flere ganger har sagt at han vil møtes. Og jeg føler han er engasjert når vi først prater litt. Min forrige date sendte til tider MASSE meldinger, men allikevel kjente jeg på usikkerhet. Med han her føler jeg meg trygg.

Poenget mitt er vel at du som sagt vil få en magefølelse om menn er interesserte eller ikke. Når du begynner å overtenke pga. snapchat, så er det jo en grunn til det! Vil du treffe en fyr som får deg til å overtenke og være usikker? 😕

Mulig koronaen kan være forklaringen. Samtidig tenker jeg at det er naturlig å sende ekstra mange meldinger når man ikke får sett hverandre?

Anonymkode: 20852...29a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...