Gå til innhold

Hverdagsinspo på Snapchat


NKVO

Anbefalte innlegg

Hva syntes dere? Om dere har fått med dere den nye kanalen som noen av jentene fra happymommysquad har startet? Jeg har litt blandede følelser hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, NKVO skrev:

Hva syntes dere? Om dere har fått med dere den nye kanalen som noen av jentene fra happymommysquad har startet? Jeg har litt blandede følelser hehe 

Skuffende. Ser bare den samme personen nesten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Solfridmedhatten skrev:

Skuffende. Ser bare den samme personen nesten?

Ja det tenker jeg også. Men de er jo bare tre stykker, eller syntes du det bare er en av de som er på mest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, NKVO skrev:

Ja det tenker jeg også. Men de er jo bare tre stykker, eller syntes du det bare er en av de som er på mest?

Ei som er på mest. Cecilie hun heter? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes også det er en fin gjeng. Er bare så usikker på om jeg liker at det bare er matprat om dere skjønner. Blir spennende å følge med videre😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 måneder senere...

Prøver Agnes (tidligere happymommysquad ) hardt og være Camilla (tidligere happymommysquad )? Altså jeg skvatt når hun fikk ny frisyre, trudde det var Camilla. Syntes hun etterligner henne så mye, eller er det bare jeg som syntes det?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.8.2020 den 12.01, NKVO skrev:

Prøver Agnes (tidligere happymommysquad ) hardt og være Camilla (tidligere happymommysquad )? Altså jeg skvatt når hun fikk ny frisyre, trudde det var Camilla. Syntes hun etterligner henne så mye, eller er det bare jeg som syntes det?  

Haha klipte å limte du til jodel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...