Gå til innhold

Kjæreste med for stor penis

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker kjæresten min og vi har vært sammen i et år. Problemet mitt er bare at jeg sliter med smerter i magen etter sex fordi han bunner meg. Det er godt der og da, og vi har mye sex fordi vi begge er generelt veldig glad i sex. Selve sexen er den beste jeg har hatt og jeg kommer vaginalt noe jeg aldri har gjort før.

Men nå som vi har begynt å være oftere sammen og har dermed oftere sex enn før så sliter jeg sånn med smerter i ettertid. Jeg greier ikke mer enn 3-4 dager på rad før jeg føler meg helt ødelagt innvendig. Funker ikke så bra å avlaste med å bruke munnen heller fordi jeg sliter med å få den inn. Brekker meg bare. Og analsex går rett og slett bare ikke pga størrelsen. 

Vet ikke om det har noe å si men han er ca 45 cm høyere enn meg. Så kan hende vi bare ikke er kompatible? 😕 Har aldri hatt dette problemet med andre menn. 

Er det noen som har erfaring med lange tykke peniser? Blir man vant til det med tiden?

Anonymkode: 55dad...0a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja man kan bli vandt med størrelsen etterhvert.

Men det finnes også penisringer, som gjør at han stopper opp før han kommer helt inn. For at han ikke skal bunne deg
jeg anbefaler dere å google litt :)

Anonymkode: b9f7f...e4e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min kjæreste har altfor mye penger i banken. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.

Anonymkode: 8000e...92b

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Er han klar over at du sliter med det? Han trenger jo ikke penetrere hele veien inn, det kan han jo styre. Kanskje kan du være på toppen litt oftere slik at du får styre det? 

Anonymkode: 095f2...e56

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier du det til kvinner som har ryggsmerter pga av store pupper også? 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja man kan bli vandt med størrelsen etterhvert.

Men det finnes også penisringer, som gjør at han stopper opp før han kommer helt inn. For at han ikke skal bunne deg
jeg anbefaler dere å google litt :)

Takk for tips! Det skal vi absolutt sjekke ut! Han prøver å unngå det men noen ganger går det hardt for seg eller hva jeg skal si så da glemmer vi det litt. Før jeg da etter samleie kjenner at det verker.

Hi

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør narr alt du vil, men dette er faktisk et reelt problem. Kunne jeg valgt hadde jeg valgt samme mann med litt kortere penis.

HI

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er han klar over at du sliter med det? Han trenger jo ikke penetrere hele veien inn, det kan han jo styre. Kanskje kan du være på toppen litt oftere slik at du får styre det? 

Ja han vet om det og prøver å unngå. Beste stillingen er egentlig misjonær for oss. Da greier jeg å holde han litt igjen med beina på en måte. 

Å sitte på toppen går fint hvis jeg ligger litt fremover samtidig, men han kommer ikke uten å styre tempoet selv. Å sitte rett opp og ned går ikke. Da spidder han meg nesten.

Vi er begge glad i litt røff sex så føles nesten litt trist ut å ikke tåle det på samme måte som før. 

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tipper du har damatekke lol

Anonymkode: d9fc3...1d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Penis muffe. Kjøp en silikon BH fyller og lag hull i den. 

Anonymkode: 578c6...2b1

AnonymBruker
Skrevet

Dette vet jeg at ikke er noe gøy! Jeg hadde akkurat samme problem med min samboer. Det vanskeligste var lengden, og at han «bunnet» ved hvert støt. 
Vi måtte moderere oss, altså var det enkelte stillinger vi rett og slett måtte droppe da det kun ble smertefullt under samleie. MEN! Etterhvert begynte kroppen min å endre seg etter han, og jeg ble dypere. Nå er det kun en stilling vi ikke gjør, og det går helt fint😊 Vil anbefale deg å ikke «slite deg ut», det er bedre å la kroppen få hvile litt mellom øktene når du har vondt. 

Anonymkode: 9a726...d7a

Skrevet

Vet ikke om dette innlegget er skryt eller klaging.

Kjekt å få vite de vitale mål på denne megainntrengeren.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Skipperen skrev:

Vet ikke om dette innlegget er skryt eller klaging.

Kjekt å få vite de vitale mål på denne megainntrengeren.

Målene har da virkelig ingenting å si. 

Og det var verken klaging, eller skryt. Det var et spørsmål. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har selv fått sånn vondt i magen etter sex og det føles ikke bra. Det går ikke over så dere kan jo ikke være sammen dersom det er et problem.

Anonymkode: 39a28...8d8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan heller ikke ha sex med en med stor penis. Gir meg smerter i flere dager. Og jeg har født 2 barn. Så dette er ett reelt problem for noen. Alt over 16 cm blir for stort for meg 

Anonymkode: 41107...0bf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er vanlig å trenge noen fridager etter sex mange dager på rad. Vagina er ikke en boksesekk men følsom slimhinne og alle organene rundt kan påvirkes. De magesmertene du snakker om får jeg med min FF også når vi tar mange omganger, og han har en penis jeg vil kalle kort/average. 

Så det kommer nok ikke an på størrelsen, jeg har hatt sex med mye større uten at det har gitt vondt i magen. 

Kanskje det er noe du spiser eller noe? 

Anonymkode: f6967...e55

AnonymBruker
Skrevet

Høyden hans har ingenting å si, jeg var sammen en med samme høydeforskjell og vi hadde ikke problemer med størrelsen på penisen hans. Nåværende er 12 cm høyere enn meg og har lang penis. Han bunner meg hvis jeg ikke passer på å justere stillingen eller bytte til noe annet. 

Anonymkode: d3f36...2c2

Skrevet

Mannen min har stor penis. Jeg får vondt når jeg ikke er helt tent, og da kan jeg ha vondt lenge etterpå. Er jeg ordentlig tent har det ikke noe å si hvor mange ganger på en dag eller hvor mange dager på rad vi har sex, får ikke vondt da uansett. Han får vondt hvis han treffer spiraltrådene i feil vinkel🙈

Skrevet

Jeg var sammen med en med for stor penis (for meg). Jeg ble ikke vant til det. Fikk ofte rifter i skjedeåpningen, og han kunne ikke ta den helt inn. Vi var sammen ganske lenge, og den siste tiden av forholdet gjorde jeg alt for å unngå sex. Noen ganger er man bare ikke kompatible størrelsesmessig. Jeg foretrekker peniser på max 16 cm. 

• Liker 2
Skrevet

Ligge mot hverandre på siden fungerer ganske bra, trenger ikke like langt inn da. Man får god kontakt og med ditt med slengt over hans hofte får han et godt tak på rumpa ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...