AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #1 Skrevet 2. april 2020 Jeg drakk en hel flaske vin for 3 uker siden, og drakk mye før det også. Jeg drakk 3 glass nesten hver dag i perioder. Det var en periode rett før jul og det var en periode etter jul. Og nå savner jeg skikkelig den følelsen hvor man er rusa på en god mote. Jeg har så lyst på alkohol nå, men jeg kommer meg ikke til vinmonopolet nå. Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg sa til meg selv at jeg skulle slutte med dette, og nå er jo muligheten her, men samtidig så er det så vanskelig. Hvordan kan man få tankene på noe annet når man er så mye alene i disse tider? Jeg snakker jo i tlf osv. Jeg vet ikke om jeg burde skaffe hjelp! Fordi dette var helt utenkelig for meg før å kunne sitte alene å drikke. Og plutselig kunne jeg sitte en kveld alene å tømme en flaske vin. Vet egentlig ikke hvor jeg vil, men håper på å få noe råd til hva jeg burde gjøre. Anonymkode: c69a1...a86
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #2 Skrevet 3. april 2020 Jeg tror ikke det å tømme en flaske vin selv innimellom er noe farlig, så lenge det ikke går utover andre deler av livet og det er et tidspunkt det passer. Altså at man ikke skal opp tidlig og f.eks. kjøre. Du kan tenke at du utsetter turen på polet ihvertfall til neste uke. Vi har alle det vanskelig i disse tider ❤ Anonymkode: f61d1...6c2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #3 Skrevet 3. april 2020 Jeg tror at en kveld uten alkohol kan gi deg svaret du muligens lurer på. Gikk det helt fint så er det nok ikke store problemet (med mindre det går utover ting i livet ellers). Hvis det derimot ikke gikk fint, så ville jeg helt klart lagt vekk flaska for noen uker, for å ta en vurdering etter å ha fått litt distanse. Litt flåsete, men siden jeg sitter her med en god morgan og cola - skål! 😉 Anonymkode: 84376...0bc 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå