Gå til innhold

Signal app - et «faresignal»?


Kada

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hun tror alle er business folk hahah men ikke bann da din drittsekk hvorfor banner du

Anonymkode: 42de2...53c

Unnskyld mamma. 

Anonymkode: 53ac8...cdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for at du, som veldig mange andre, snakker ned om folk som har slitt psykisk og dessverre måtte ty til rusmidler for å overleve.

Jeg fikk ikke noe diplom for å ha klart meg fint og rusfritt tross et jævlig dårlig utgangspunkt. Forventer du applaus fra meg? Unnskyldninger er alt jeg hører.

Endret av poli10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen jobber i politiet, og jeg i forsvaret. Vi bruker begge appen som en vanlig meldingsapp, da det er anbefalt fra arbeidsgiverne våre. Trenger ikke være verre en det. 

Anonymkode: c37ce...854

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, poli10 said:

Jeg fikk ikke noe diplom for å ha klart meg fint og rusfritt tross et jævlig dårlig utgangspunkt. Forventer du applaus fra meg? Unnskyldninger er alt jeg hører.

Hva feiler det deg? Er det om å gjøre å være grusom mot alle og enhver? Så bra at du har holdt deg rusfri! Det er som sagt ikke alle som klarer det samme, spesielt ikke når man har vokst opp i et miljø og en familie hvor «alle» ruste seg. Skal du seriøst se ned på meg og tråkke på meg på den måten pga det?... fordi jeg nevnte at signal blir brukt til å kjøpe og selge dop så er det okei å hate på meg? Hva faen har jeg gjort deg?.. Føler du deg bedre nå som du har snakket ned til meg? Har du bevist at du er bedre enn meg nå? Skjerp deg. Seriøst.

Anonymkode: 53ac8...cdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.4.2020 den 14.26, AnonymBruker skrev:

Hva feiler det deg? Er det om å gjøre å være grusom mot alle og enhver? Så bra at du har holdt deg rusfri! Det er som sagt ikke alle som klarer det samme, spesielt ikke når man har vokst opp i et miljø og en familie hvor «alle» ruste seg. Skal du seriøst se ned på meg og tråkke på meg på den måten pga det?... fordi jeg nevnte at signal blir brukt til å kjøpe og selge dop så er det okei å hate på meg? Hva faen har jeg gjort deg?.. Føler du deg bedre nå som du har snakket ned til meg? Har du bevist at du er bedre enn meg nå? Skjerp deg. Seriøst.

Anonymkode: 53ac8...cdf

Jeg er lei av sånne som deg som skylder på omstendighetene for at de har tatt dårlige valg i livet, og krever applaus for at de endelig gjør det som det forventes av en alminnelig borger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike den tråden utviklet seg fort til et prakteksempel på hvordan folk oppfører seg mot hverandre i forum osv!

Jeg skulle bare sjekke noe ang signal, skumma gjennom tråden og tenkte "har relevant info, så burde muligens kommentere". Ok lesing frem til det plutselig tok av... Slutt å spre så mye hat og faenskap... Begge har hatt det ræva, det suger. Men bra dere er der dere er, alle har sitt dritt. Alle er heldigvis forskjellig ✌️

 

Det lille eg skulle si var som resten her egentlig. Men eg har brukt Signal både pga jobb, sosialt og til og med når eg og kjæresten skulle kose eller røyke noe. Eg bruker den fordi at Facebook, Google og de fleste andre tilbydere overvåker omtrent alle tastetrykk, for å tilpasse reklame eller slenge over personopplysninger til sine andre partnere osv osv.

 

Uten kryptering så er man naken overfor alle større selskap. Derfor bruker heldigvis flere og flere krypterte apper nå. 

 

-jeg hverken humper på noen, eller driver med noe fy fy. Og allikevel er 70% av kontaktene mine på Signal- Last ned signal og send han to "nudes" så ser du om temeren blir slått på eller ikke 😛 God påske, ikke hat, nyt heller jesus og snøen eller noe sånt fjas :)

Anonymkode: d2842...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...