AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #1 Skrevet 2. april 2020 Leverte urinprøve på sykehuset for 15 dager siden og har enda ikke hørt noe. Ringer de eller sender brev? Kan jeg anta at den er negativ når jeg ikke har hørt noe? Anonymkode: d926f...79a
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #2 Skrevet 2. april 2020 Hahahah din luremus.. Hvis du ikke hører noe sæ er det negativ Anonymkode: a48ac...6c8
pessimistisk Skrevet 2. april 2020 #3 Skrevet 2. april 2020 Man får som regel svar mellom 10-14 dager dersom den er positiv, så ville tolket det som den var negativ. Neste gang ville jeg nok spurt om dette for å være helt sikker!
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #4 Skrevet 2. april 2020 17 minutter siden, pessimistisk said: Man får som regel svar mellom 10-14 dager dersom den er positiv, så ville tolket det som den var negativ. Neste gang ville jeg nok spurt om dette for å være helt sikker! Fikk beskjed om at det tok ca en uke, men kan jo hende sykehuset har mye og gjøre eller at brev sendes tregt o.l. Dette var rutine med utskrapning etter MA så krysser fingre for at det aldri blir noen neste gang Om det er innen 14 dager gir jeg det en uke til før jeg greier å slappe av. Er så vanskelig å vite hva som går som normalt på sykehusene nå synes jeg, og vet ikke hvorfor jeg går rundt og venter men føler ikke det er ut av verden før man vet. Anonymkode: d926f...79a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå