Gå til innhold

Søvnproblemer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg helt desperat her. Jeg har bipolar lidelse og angst, går på medisiner med OK virkning for dette. Det siste halve året har jeg fått store problemer med innsovning, jeg kan være våken hele natten, eller sove 2-3 timer for så å ikke klare å sovne før sent på natten neste dag. Dette er helt forferdelig og det går hardt utover psyken. Jeg har fått silnoct av legen men det fikl jeg fæle bivirkninger av og det slutta å funke etter en stund... 😔 

Jeg sover aldri på dagen, jobber, går på skole og oppholder meg ikke i sengen utenom når jeg skal sove. Men det er klin umulig for meg å sovne til normal tid. Noen som har hatt samme problem og kan komme med noen tips?!? Dette har jo tatt helt av 😩 Vil helst ikke begynne på imovane eller zopliclone. Når jeg først klarer å sovne så sover jeg uten særlig med oppvåkninger

Hjelp

Anonymkode: 70681...a3b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Begyn å røyke en rev istedet for alle de kjemikalene.. Då får du et mye bedre kontroll over livet ditt

Anonymkode: 60b12...3cf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Begyn å røyke en rev istedet for alle de kjemikalene.. Då får du et mye bedre kontroll over livet ditt

Det har jeg gjort mye, men det forsterker angsten min desverre. Hvis ikke skulle jeg gjerne gjort det

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan anbefale neurontin. Man blir litt rolig i tanken og fysisk av det. 300 mg burde holde

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan anbefale neurontin. Man blir litt rolig i tanken og fysisk av det. 300 mg burde holde

Tror ikke det er en innsovningsmedisin og nei takk til de bivirkningene. 😬

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...