AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #1 Skrevet 1. april 2020 Vi følger rådene til punkt og prikke, her har vi kun vært på butikk og apotek når det trengs og da kun en av oss voksne. Vi er ute å lufter oss, men er mest hjemme. Vi har en 4åring og jeg tenker mye på hvordan dette vil påvirke barnet på sikt, ja på vegne av alle barn egentlig. Kanskje spesielt de uten søsken. Hvilke konsekvenser vil det få psykisk om dette skal fortsette i mange måneder til? Anonymkode: e9352...ca5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #2 Skrevet 1. april 2020 Så lenge barnet har trygge omsorgspersoner den perioden her, så kommer det til å gå bra med fireåringen, det er jeg helt sikker på Anonymkode: f7954...fa3 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #3 Skrevet 1. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge barnet har trygge omsorgspersoner den perioden her, så kommer det til å gå bra med fireåringen, det er jeg helt sikker på Anonymkode: f7954...fa3 Jeg håper vi er det for barnet. Samtidig merker jeg at h*n får unormalt mye oppmerksomhet og trenger stadig mer. Føler det blir en slags overstimulering fordi man hele tiden skal gjøre noe. Det jeg bekymrer meg mest for er overgangen til normal hverdag og komme tilbake til det sosiale, der man må dele om godene og oppmerksomhet, vente på tur og hjelp, dele leker.. Ikke at det hadde vært er problem frem til påske, men om dette skal dra seg til over sommeren igjen.. Anonymkode: e9352...ca5
Anbefalte innlegg