Gå til innhold

Menn som titter på ei dames bakdel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Observerte idag i butikken at en mann jeg såvidt pratet med, glimtet ned på stumpen min da samtalen var ferdig. Ville han jeg skulle se det? Sånn rent psykologisk?😄 

Syntes han jeg var pen og ville da se hvordan rumpeformen var? 

Bare litt gøy å høre her. Hvis det er npen menn å finne her på KG. 🙋‍♂️

S.p

Anonymkode: 9f9f6...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde sikkert ikke noe med deg som person å gjøre. Noen menn er bare sånn, og jeg syns ikke det er greit å glo åpenbart på rumpa til fremmede jenter. Hadde bedt han trekke til seg øynene og om han var skikkelig drøy hadde jeg sagt det høyt foran andre så han kunne blitt flau over det. 

Anonymkode: 27eaf...31b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på damerumper, skrittet, bryster og ansikt rett som det er, når jeg snakker med ei, men prøver helst å se dem i øynene når jeg snakker med dem, men i blant er det jo uunngåelig å flytte blikket litt 🤪

Anonymkode: 302c4...b85

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde sikkert ikke noe med deg som person å gjøre. Noen menn er bare sånn, og jeg syns ikke det er greit å glo åpenbart på rumpa til fremmede jenter. Hadde bedt han trekke til seg øynene og om han var skikkelig drøy hadde jeg sagt det høyt foran andre så han kunne blitt flau over det. 

Anonymkode: 27eaf...31b

Nei, men det var nokså diskré, det var nok ikke meningen jeg skulle se det. 

ELLER så var det meningen jeg skulle se det. Litt derfor jeg lurer. ;)

Anonymkode: 9f9f6...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men det var nokså diskré, det var nok ikke meningen jeg skulle se det. 

ELLER så var det meningen jeg skulle se det. Litt derfor jeg lurer. ;)

Anonymkode: 9f9f6...1c2

det var nok ikke meningen du skulle se det.. Men mange menns blikk dras rett og slett mot pupper og rumpe.. Har hendt at menn jeg passerer i butikken f.eks glor på brystene mine, enda jeg ikke akkurat har dem på display.. det er litt ekkelt at ikke folk ser deg i ansiktet, liksom, men jeg er ganske avslappa på det der og tar det som et slags kompliment.. ;)

Anonymkode: 66c97...076

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men det var nokså diskré, det var nok ikke meningen jeg skulle se det. 

ELLER så var det meningen jeg skulle se det. Litt derfor jeg lurer. ;)

Anonymkode: 9f9f6...1c2

Kan godt henne han ville du skulle se det. Deilig blokkflørt med fine damer er digg. Hilsen mann som ofte gjorde det der i innledende fase med det som nå er dama!😀

Anonymkode: 8947e...345

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan godt henne han ville du skulle se det. Deilig blokkflørt med fine damer er digg. Hilsen mann som ofte gjorde det der i innledende fase med det som nå er dama!😀

Anonymkode: 8947e...345

😄🙋‍♀️ 

Synd han har samboer..

Anonymkode: 9f9f6...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel helt normalt? Jeg også ser på pupper og rumper til andre damer selv om jeg er heterofil, men jeg glor ikke og det gjør ikke de fleste.

Merker at menn ser på puppene mine om jeg har på ettersittende klær eller klær med utringning.. Jeg har aldri opplevd at noen har vært ekle eller noe, men man legger merke til at de ser.

På jobb derimot ønsker jeg å ikke få blikk så da velger jeg uniform som er litt for stor.

Anonymkode: 27695...bc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar mannen min i å titte på stumpen til andre damer støtt og stadig 😂 Men vi er veldig åpen og komfortabel med hverandre så jeg bare knipser han på armen og sender han et blikk også ler vi av det. Det betyr ikke at han er interessert i vedkommende, men at han kan sette pris på en fin bakende. Samme gjelder meg forsåvidt 😄

Anonymkode: 27b71...e48

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Observerte idag i butikken at en mann jeg såvidt pratet med, glimtet ned på stumpen min da samtalen var ferdig. Ville han jeg skulle se det? Sånn rent psykologisk?😄 

Syntes han jeg var pen og ville da se hvordan rumpeformen var? 

Bare litt gøy å høre her. Hvis det er npen menn å finne her på KG. 🙋‍♂️

S.p

Anonymkode: 9f9f6...1c2

Usedvanlig hyggelig å lese «stumpen». Ikke så mange som bruker den betegnelsen på egen rumpe. «Stussen» er også bra. Til spørsmålet ditt. Møter jeg en dame med flott stump, prøver jeg å snike til meg en liten titt. Men diskret.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar mannen min i å titte på stumpen til andre damer støtt og stadig 😂 Men vi er veldig åpen og komfortabel med hverandre så jeg bare knipser han på armen og sender han et blikk også ler vi av det. Det betyr ikke at han er interessert i vedkommende, men at han kan sette pris på en fin bakende. Samme gjelder meg forsåvidt 😄

Anonymkode: 27b71...e48

Ja, men jeg har ikke noe utpreget bra damerumpe, helt normal slank - trener en god del. Ingen sprett rumpe. Han holdt øyekontakt , for så kikke på rumpen eller nedover kroppen min. Nei, det trenger ikke å bety noe. Men det føltes litt som en invitasjon. Man ser situasjonen an og jeg syntes hele greia så ut til at han hadde lyst å vise det😉

Uansett, han ser veldig bra ut. Og han vet det nok. 

 

Anonymkode: 9f9f6...1c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Brunello skrev:

Usedvanlig hyggelig å lese «stumpen». Ikke så mange som bruker den betegnelsen på egen rumpe. «Stussen» er også bra. Til spørsmålet ditt. Møter jeg en dame med flott stump, prøver jeg å snike til meg en liten titt. Men diskret.

Hehe. Okei, ta denne da

Jeg jobber jo i butikk og han spurte om vi hadde "blabla" . Jeg ble med for å se, selvom han da var overbevist om at den tingen ikke var der. Men siden han spurte om jeg kunne se, så var det kanskje en lur idé fra hans side. (En ypperlig måte å kan se bakdelen på)😅

Anonymkode: 9f9f6...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men jeg har ikke noe utpreget bra damerumpe, helt normal slank - trener en god del. Ingen sprett rumpe. Han holdt øyekontakt , for så kikke på rumpen eller nedover kroppen min. Nei, det trenger ikke å bety noe. Men det føltes litt som en invitasjon. Man ser situasjonen an og jeg syntes hele greia så ut til at han hadde lyst å vise det😉

Uansett, han ser veldig bra ut. Og han vet det nok. 

 

Anonymkode: 9f9f6...1c2

Hvis han har samboer som du selv sier her, så hold deg unna! 

Anonymkode: 31600...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han har samboer som du selv sier her, så hold deg unna! 

Anonymkode: 31600...fbd

Det er lov å se, men ikke røre. Jeg har også samboer. Om du har kjæreste, hva tror du han ser på når du ikke er tilstedet? 

Jeg har selv tatt min mann i å se på andre damer. No worries. Helt normalt!

Anonymkode: 9f9f6...1c2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis man ikke titter en gang i blandt er det noe feil synet eller magneten🙄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må ikke glemme at kvinner bæsjer med rumpen.

Anonymkode: e5485...37c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en hetroseksuell aktiv mann, som underbevist ser beundrende på kvinnekroppen. 

Liker ikke du mannekropper? 

Anonymkode: 39779...d5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...