AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #1 Skrevet 1. april 2020 Jeg har siden mandag hatt smerter i magen, ikke ekstreme smerter men i varierende grad ganske vondt. Har påvirket søvnen så jeg har ikke fått sove nesten siden mandag. Smertene er øverst i magen i midten. På en måte midt imellom ribbeina. Når jeg trekker pusten dypt kjenner jeg det gjør vondt der jeg beskrev tidligere. Jeg har hatt normal avføring de siste dagene. Noen som kjenner igjen dette eller har noen tips? Anonymkode: ec260...4e7
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #2 Skrevet 1. april 2020 Mange tilstander i magen gir helt like symptomer -så da blir det vanskelig å gi deg noen tips annet en å ta deg en tur til lege. Anonymkode: 89a63...4fc
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #3 Skrevet 1. april 2020 Er faktisk et symptom på korona... og fryktelig mye annet. Anonymkode: 4f7f6...cf1
jabx Skrevet 1. april 2020 #4 Skrevet 1. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har siden mandag hatt smerter i magen, ikke ekstreme smerter men i varierende grad ganske vondt. Har påvirket søvnen så jeg har ikke fått sove nesten siden mandag. Smertene er øverst i magen i midten. På en måte midt imellom ribbeina. Når jeg trekker pusten dypt kjenner jeg det gjør vondt der jeg beskrev tidligere. Jeg har hatt normal avføring de siste dagene. Noen som kjenner igjen dette eller har noen tips? Anonymkode: ec260...4e7 Hvis det er så langt oppe så har jeg lest at det også kan være symptom på koronavirus. Da er det ikke egentlig magen, men lungene. Men smerter i magen skal du ta seriøst uansett. Ta kontakt med fastlegen snarest. Helst i morgen. De bør ha hastetimer hvis du ringer når de åpner, og de bør la deg komme for konsultasjon.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #5 Skrevet 1. april 2020 Jeg tenker at dette bør du ta opp med lege/legevakt. Smerter i magen kan være alt fra luftsmerter og til hjerteinfarkt, og alt i mellom. Er faktisk ikke noe å tulle med. Særlig om det påvirker deg i stor grad, og du ikke sover tilstrekkelig. Anonymkode: 5e05a...cd7
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #6 Skrevet 1. april 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at dette bør du ta opp med lege/legevakt. Smerter i magen kan være alt fra luftsmerter og til hjerteinfarkt, og alt i mellom. Er faktisk ikke noe å tulle med. Særlig om det påvirker deg i stor grad, og du ikke sover tilstrekkelig. Anonymkode: 5e05a...cd7 Jeg ringte legevakta tidligere i kveld. Fikk beskjed om å kontakte fastlege i morgen hvis det ikke har gitt seg, og at jeg skulle ringe tilbake til legevakta hvis jeg fikk feber. Merker at det gjør konstant vondt, altså smertene er der hele tiden og merkes ekstra godt hvis jeg trekker pusten dypt. Men det er sånn at det går greit.. Fikk beskjed om å ta litt smertestillende, så jeg tenker å prøve det før jeg skal legge meg i håp om å få sove ordenlig i natt. Anonymkode: ec260...4e7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå