AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #1 Skrevet 1. april 2020 Når jeg får munnsår herpes er jeg ikke syk ifra før, men får en sykdomsfølelse npr munnsåret dukker opp og føler meg energiløs og slapp de 2 første dagene. Føler meg litt syk rett og slett. Er man syk når man får munnsår ? Anonymkode: 97c93...8f1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #2 Skrevet 1. april 2020 Jeg opplever ikke noe slikt når jeg får utbrudd. Anonymkode: 300b1...7a1
SPOCA Skrevet 1. april 2020 #3 Skrevet 1. april 2020 Man kan jo være det, men jeg opplever at det er to forskjellige ting. Det oppstår jo gjerne hvis man har et lavere immunforsvar, og derfor får jeg det ofte når jeg er syk. Jeg fikk utbrudd i går, skikkelig stort, og jeg er ikke overrasket siden jeg har vært skikkelig dårlig de siste 10 dager. Men ser ikke på meg selv som syk når jeg kun har utbrudd.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #4 Skrevet 1. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når jeg får munnsår herpes er jeg ikke syk ifra før, men får en sykdomsfølelse npr munnsåret dukker opp og føler meg energiløs og slapp de 2 første dagene. Føler meg litt syk rett og slett. Er man syk når man får munnsår ? Anonymkode: 97c93...8f1 Jeg er også slik, og har alltid regnet med at det er kroppen som kjemper mot utbruddet. Jeg får også hovne lymfeknuter når jeg får utbrudd. Anonymkode: 03a76...bd3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå