Gå til innhold

Søskenbarn blokkerte meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Er en jente i starten av 20 årene. Jeg la merke til igår at søskenbarnet mitt (også jente, 1 år yngre enn meg) hadde blokkert meg på instagram! Jeg har ikke sett henne på 3 år cirka, og ingen kontakt på meldinger osv. Hun kunne bare trykket unfollow, blokking var da litt ekstremt? Vi hadde et godt forhold/var venner når vi var yngre.

Jeg har 3 andre søsken som følger henne, men hun følger ikke de tilbake heller. Men har ikke blokket de.

Jeg ble faktisk ganske sint! Har lyst å spør henne om hvorfor, eller er det teit?

Anonymkode: 6c9cb...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Er en jente i starten av 20 årene. Jeg la merke til igår at søskenbarnet mitt (også jente, 1 år yngre enn meg) hadde blokkert meg på instagram! Jeg har ikke sett henne på 3 år cirka, og ingen kontakt på meldinger osv. Hun kunne bare trykket unfollow, blokking var da litt ekstremt? Vi hadde et godt forhold/var venner når vi var yngre.

Jeg har 3 andre søsken som følger henne, men hun følger ikke de tilbake heller. Men har ikke blokket de.

Jeg ble faktisk ganske sint! Har lyst å spør henne om hvorfor, eller er det teit?

Anonymkode: 6c9cb...75b

Kanskje hun dater eksen din eller noe og er redd det blir kleint. 

Anonymkode: 11928...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, la det være. Hvorfor bli sint over det når du ikke har sett henne på 3 år?

Anonymkode: d3a72...84f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder du å bry deg? Ikke bruk energi på å dyrke sinnet over henne, men gå videre med dagen din. 

Anonymkode: 015de...72c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blokkert noen pga de sniker hos meg for andre... 

Anonymkode: 2d572...d8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan spørre men har ingen grunn til å bli sint før du vet hvorfor fordi dere ikke hadde kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...