AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #1 Skrevet 1. april 2020 Jeg merker at lukten min nedentil blir påvirket av enkelte matvarer, som rødløk, chili, hvitløk og sterk mat. Tror også tacokrydder gir "utslag". Av en eller annen grunn gir spesielt rødløk en dårlig lukt! Huden generelt lukter rart etter å ha spist rødløk (selv små mengder), lukter jeg på overarmen, selv etter å ha dusjet og ikke har svettet, så er den rare lukta der, akkurat som at den har hengt seg fast. Huden, svetten og underlivet lukter rart i minst et døgn etterpå. Og jeg merker at underlivet lukter når jeg står helt oppreist, selv om jeg nettopp kom ut av dusjen eller har vasket meg med klut og vann Føler meg uren. Det skal sies at jeg har en veldig sensitiv luktesans. Jeg har ikke sopp eller noe, underlivet lukter ikke på den måten. Denne lukta kommer uansett. Det er liksom en løkaktig lukt, eller en rar lukt, lukta kan også være ganske sterk. Føler meg skikkelig ekkel! Jeg unngår disse matvarene så godt det lar seg gjøre, men ikke alltid jeg kan det hvis jeg er i middagsselskap. Og jeg er generelt glad i sterk mat og krydder, så det er litt kjipt. Jeg vet at spermen kan få en rar smak av visse matvarer. Men har ikke hørt at underlivet kan bli så påvirket? Er jeg skikkelig unormal? Jeg har lest et sted at det er lurt å spise hvitløk for å forebygge plager (mulig jeg husker feil). Men denne lukta gir meg komplekser. Er singel akkurat nå og merker at jeg blir nervøs for å date igjen. Eksen kommenterte det aldri (men vi hadde ikke oralsex). Han likte kroppslukten min sånn generelt og likte at det luktet underliv når vi hadde sex (hans ord). Jeg synes også at huden/svetten min stinker på trening etter å ha spist disse matvarene. Spør av og til noen gode venner om de kan lukte på armen min, og de lover meg at de ikke merker noe. Jeg vil jo ikke være hun som stinker. Jeg er veldig nøye med hygienen min. Så ja, jeg lurer på om jeg er veldig unormal? Er det noen andre damer her som merker det samme? Trengte å få lufte tankene mine merket jeg. Anonymkode: 2dad5...68f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #2 Skrevet 1. april 2020 Tror du overtenker noe voldsomt.. Anonymkode: 0a6fb...d7c
Gjest tiger123 Skrevet 1. april 2020 #3 Skrevet 1. april 2020 (endret) 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du overtenker noe voldsomt.. Anonymkode: 0a6fb...d7c edit: ånei, det var jeg ikke anonym lenger. Jaja 😅 TS her.. Jeg gjør sikkert det. Men jeg føler meg skikkelig urenslig selv om jeg ikke er det, lukta henger jo igjen etter en dusj. Det er jo vanlig å få hvitløksånde, men har ikke hørt om noen damer som får en sånn lukt nedentil i tillegg. Tipper at dette er frastøtende for menn. 😕 Endret 1. april 2020 av tiger123
Whistler Skrevet 1. april 2020 #4 Skrevet 1. april 2020 Noen matvarer (og medisiner) setter lukt på urin, sæd og sannsynligvis det som kommer ut av sekreter i underlivet. Hvitløklukt kommer ut av huden hvis man spiser mye. Det har ingen ting med urenslighet å gjøre. Bare hvor lang tid kroppen bruker på å kvitte seg med "avfallsstoffene". Asparges er en klassiker som du merker på do etter en snau time.
Gjest Saph Skrevet 1. april 2020 #5 Skrevet 1. april 2020 Jeg lukter det når jeg har spist sterk mat, spesielt løk. Det skilles ut med svetten og man svetter i underlivet, så det er klart det lukter mere der og da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå