Gjest Desperat Skrevet 17. juni 2005 #1 Skrevet 17. juni 2005 Uff, jeg har dessverre ikke vært en god student den siste tiden. Har ikke fått resultatene enda, men frykter at jeg nå har strøket på totalt 65 studiepoeng. Altså 5 studiepoeng mer enn hva lånekassen tillater. Krise krise. Er det noen som har vært ute for det samme? Det blir jo ikke så lett å ta seg inn igjen når en må jobbe så mye ved sidenav for å få penger. Er lånekassen beinharde på denne grensen, eller er det mulig å fortsatt få støtte når en er så lite over grensen? Er det noen som vet om ett sted som har kurs/fag som går i sommer? Hvis jeg bare kan få tatt 5 studiepoeng innen fristen for å søke studielån (september) så skal alt gå bra. Håper virkelig noen har ett tips. Tror jeg er villig til å ta hvilket som helst kurs for å få det til.
Gjest linnn Skrevet 17. juni 2005 #2 Skrevet 17. juni 2005 Ta en titt på Folkeuniversitetets hjemmesider, eller NKK eller hva det heter... Mulig de har noen kurs i sommer. Søk etter adressene på f.eks. Kvasir. Lykke til!
Gjest Gulltopp Skrevet 17. juni 2005 #3 Skrevet 17. juni 2005 Hvis du har strøket, får du vel kontinuere til høsten - men sjekk det opp med universitetet ditt, det er kanskje forskjellige regler ute og går - og fristen for å søke studielån er så vidt jeg vet ikke i september, men 15. november. Så om du får kontinuere, vil jeg tro at det kan ordne seg likevel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå