Gå til innhold

Ingen vil leke med barnet mitt


Fremhevede innlegg

Skrevet

Anonym her (dvs nå ikke anonym) som foreslo å invitere barn fra barnehagen. Jeg som mor hadde reagert positivt om noen fra barnehage tok kontakt med oss for å leke. Jeg mener ikke de skal leke uten foreldre tilstede, men feks kan man jo foreslå en lekeplass eller noe. Da er man på nøytral grunn, og terskelen er ikke så høy. Vi har noen få (1-2 familier) vi kan sende barnet til uten at vi er med, ellers er vi voksne og med på besøk. Har ikke familie her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplever noe lignende selv og jeg har faktisk vært ærlig med barnet mitt og sier "foreldrene til /navn/ vil ikke at dere skal leke sammen idag, men vi kan finne på noe annet gøy", istedet for å finne på ting som ikke er sant.. Det er vanskelig, ja, men det hjelper barnet å ta avstand fra folk som kanskje ikke vil ha noe med hn å gjøre.. 

AnonymBruker
Skrevet

Ts her 

Det er bare dritkjipt alt sammen, jeg overhørte idag at kusina ikke fikk lov å komme til oss. Aner ikke hvorfor, jeg vet bare at moren har noen perioder hvor hun ikke snakker med folk.🙄Litt sånn Pms aktig. 

Utrolig trist at det går utover barna.

Anonymkode: 26909...176

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...