Krokodillen Skrevet 1. april 2020 #21 Skrevet 1. april 2020 Anonym her (dvs nå ikke anonym) som foreslo å invitere barn fra barnehagen. Jeg som mor hadde reagert positivt om noen fra barnehage tok kontakt med oss for å leke. Jeg mener ikke de skal leke uten foreldre tilstede, men feks kan man jo foreslå en lekeplass eller noe. Da er man på nøytral grunn, og terskelen er ikke så høy. Vi har noen få (1-2 familier) vi kan sende barnet til uten at vi er med, ellers er vi voksne og med på besøk. Har ikke familie her.
Fuglemor Skrevet 4. april 2020 #22 Skrevet 4. april 2020 Opplever noe lignende selv og jeg har faktisk vært ærlig med barnet mitt og sier "foreldrene til /navn/ vil ikke at dere skal leke sammen idag, men vi kan finne på noe annet gøy", istedet for å finne på ting som ikke er sant.. Det er vanskelig, ja, men det hjelper barnet å ta avstand fra folk som kanskje ikke vil ha noe med hn å gjøre..
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #23 Skrevet 4. april 2020 Ts her Det er bare dritkjipt alt sammen, jeg overhørte idag at kusina ikke fikk lov å komme til oss. Aner ikke hvorfor, jeg vet bare at moren har noen perioder hvor hun ikke snakker med folk.🙄Litt sånn Pms aktig. Utrolig trist at det går utover barna. Anonymkode: 26909...176
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå