AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #1 Skrevet 1. april 2020 Sønnen på 12 har fått seg PS online-konto og har begynt å spille litt med venner online. Forstår at han trenger et headset og lurer på hva som anbefales for en 12-åring. Hva ville dere kjøpt og ca hva koster dette? Kan godt kostenoen hundrelapper, men helst ikke mer enn 1000-1500,-. Synes bare det er dumt å gå og kjøpe noe uten å ha peiling. Blir kjempeglad for anbefalinger da jeg tenker her er det mye man kan finne som funker greit for en billig penge og sikkert også mye man bør styre unna som koster en del (og som jeg sikkert kunne gått i fella og kjøpt). Anonymkode: bfe3e...0ea
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #2 Skrevet 1. april 2020 https://www.power.no/data-og-tilbehoer/pc-hodetelefoner/logitech-g633-gaming-headset/p-253586/ Anonymkode: 4e610...d0d
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #3 Skrevet 1. april 2020 Spørs jo helt hvor kravstor han er. Finnes masse billig med ok lyd, og det MÅ jo ikke være noe dedikert gaming-headset. Jeg bruker et par sånne og er greit fornøyd med dem: https://www.elkjop.no/product/lyd-hi-fi/hodetelefoner/MAJORIIIBK/marshall-major-iii-on-ear-hodetelefoner-sort?scid=Pricecomparison2988&utm_source=prisguiden&utm_medium=Pricecomparison&utm_campaign=prisguiden&utm_content=Consumer Electronics Anonymkode: eaf15...98f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #4 Skrevet 1. april 2020 Jeg har Hyper X Cloud I som jeg har brukt i et par år, bra lyd og det kom med mange ekstra kabler så det også kan brukes til mobiltelefon og fly. Elkjøp har Hyper X Cloud II og et headset som er beregnet på PS4. https://www.elkjop.no/brand/hyperx?BrandURLName=Hyperx&SearchParameter=%26%40QueryTerm%3D*%26CategoryNameLevel2%3DGaming%2B__%2BGaming%2Bheadset%26ManufacturerName%3DHyperx%26online%3D1&PageSize=12&ProductElementCount=&searchResultTab=Products&BrandURLName=Hyperx#filter-sidebar Anonymkode: c6093...695 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #5 Skrevet 1. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har Hyper X Cloud I som jeg har brukt i et par år, bra lyd og det kom med mange ekstra kabler så det også kan brukes til mobiltelefon og fly. Elkjøp har Hyper X Cloud II og et headset som er beregnet på PS4. https://www.elkjop.no/brand/hyperx?BrandURLName=Hyperx&SearchParameter=%26%40QueryTerm%3D*%26CategoryNameLevel2%3DGaming%2B__%2BGaming%2Bheadset%26ManufacturerName%3DHyperx%26online%3D1&PageSize=12&ProductElementCount=&searchResultTab=Products&BrandURLName=Hyperx#filter-sidebar Anonymkode: c6093...695 Støtter denne, et av de mest brukte headsettene til gaming, veldig godt tatt imot av de aller fleste. Har det selv, samme har sønnen i hus. Anonymkode: 3a9c1...493
norw Skrevet 1. april 2020 #6 Skrevet 1. april 2020 Jeg ville ikke lagt mer enn 500-1000 kr i et headset til en 12-åring, med mindre han spiller relativt seriøst. Ikke et svar på det du spør om, men synes at dette er litt penger ut av vinduet, særlig til en 12-åring. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #7 Skrevet 1. april 2020 17 minutter siden, norw skrev: Jeg ville ikke lagt mer enn 500-1000 kr i et headset til en 12-åring, med mindre han spiller relativt seriøst. Ikke et svar på det du spør om, men synes at dette er litt penger ut av vinduet, særlig til en 12-åring. Det er jeg forsåvidt helt enig i hvis jeg får noe brukbart for den prisen. Jeg bare er usikke på hva jeg bør kjøpe og til hvilken pris. Ser det er sendt imn flere forslag her nå som jeg vurderer. Fint om flere vil trykke liker på det som de er enig i at er gode forslag til prisen og/eller gjerne også legge inn flere forslag hvis det er andre ting som bør vurderes. Anonymkode: bfe3e...0ea
Missbehave Skrevet 2. april 2020 #8 Skrevet 2. april 2020 Jeg har brukt SteelSeries Siberia v2 i årevis. Kjøpte første sort for 10 år siden, tror jeg. Det jeg bruker nå har jeg hatt siden 2013, funker like bra nå. Betalte rundt 500 kr den gang. Jeg har spilt relativt seriøst og det har fungert utmerket. Nå er V2 gått ut av sortiment, men det finnes mange gode rImelige. Sjekk slik som Elkjøp, Power, Komplett osv og les omtalene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå