Gå til innhold

Mulighet for å finne ut hvem som eier bilen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen steder man kan finne ut hvem som eier en bil når man har skiltnummeret.

Mener å ha hørt at man kan ringe trafikkstasjonen,

men det finnes ingen steder man kan finne det på nett?

Har så lyst til å få tak i den som rygget inn i bilen min!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

000 tror jeg det er. ;)

Tlf nr er slettet, man kan ikke legge inn tlf i forumet.

Remyline Moderator

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Hvis du har skiltnummeret og vedkommende har stukket av, så kan du bare gå rett til onkel politi og anmelde forholdet. Det er nemlig ulovlig å stikke av når man har bulket en bil.

Skrevet

Brønnøysund registeret gir vel svar på det! Jeg hadde klart kontaktet politiet og anmeldt saken

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg foreslår at du søker på Statens vegvesen og den aktuelle trafikkstasjon. Det finnes et landsdekkende telefonnummer, men man får jo ikke opplyse om det her. Lykke til! :)

Skrevet
000 tror jeg det er. ;)

Tlf nr er slettet, man kan ikke legge inn tlf i forumet.

Remyline Moderator

:hoho:

Ok, skal ikke legge ut landsdekkende nummer lenger. Som Belladonna sier, du kan finne nummeret til Statens Vegvesen i telefonkatalogen, det skal være et 815-nummer. Det kan hende det står under Motorvognregisteret også, men tror alt står under Statens Vegvesen.

Bare en ting jeg lurer på, moderatorer: Hvorfor kan man ikke opplyse om statlige telefonnummer som er tilgjengelige for alle og enhver med en telefonkatalog eller datamaskin, men man kan oppgi navnet til institusjonen de kan ringe? Synes det blir å gjøre ting rimlig mye vanskeligere enn det burde. (Ja, jeg forstår reglen med private nummer osv, men offentlige??)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...