Gå til innhold

Fiat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaringer med Fiat? Hvordan er bilene deres opp mot andres? 

Anonymkode: a9461...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Italienske biler er for spesielt interesserte. Fordel om du har stor interesse for elektriske problemer og rust.

Anonymkode: b702f...b8c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velstående italienere kjører ikke italienske biler. Det sier jo noe.

Jeg har bare erfaring med en Fiat Punto (leiebil) med svakeste motor. Den var ikke noe særlig i Appeninnene.

Anonymkode: d450c...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har fine biler da. I Tyrkia så finnes det mange fete Fiat biler men jeg har ikke sett så mange i Norge. Kjør på 🤙

Anonymkode: 5bda3...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De har fine biler da. I Tyrkia så finnes det mange fete Fiat biler men jeg har ikke sett så mange i Norge. Kjør på 🤙

Anonymkode: 5bda3...a6b

Har du et eksempel på en fet Fiat?.

 

Anonymkode: 3dd3d...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du et eksempel på en fet Fiat?.

 

Anonymkode: 3dd3d...a5c

Det har iallfall aldri jeg hørt om :P

Anonymkode: 1afe3...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja Fiat Egea er helt rå bil da. Ganske populær bil i Tyrkia

Anonymkode: 5bda3...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har iallfall aldri jeg hørt om :P

Anonymkode: 1afe3...1b1

Det finnes mange gamle modeller fra Fiat som er fete, Fiat Dino, Fiat 131 Supermirafiori og alle modellene som er Abarth. Men jeg tviler sterkt på at dette er modeller som er "fete" i Tyrkia da det er et land der alle biler med fire hjul er "fete".  

Anonymkode: 3dd3d...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja bare sett bra felger og heftig musikk anlegg så er det fet nok :) Tror du Tyrkia er fattig land eller? Vi har mange fete biler der :)

Anonymkode: 5bda3...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja Fiat Egea er helt rå bil da. Ganske populær bil i Tyrkia

Anonymkode: 5bda3...a6b

Mulig den er populær i Tyrkia, men det er ikke en ekte Fiat.

Fiat Egea er basert på Dodge Neon som er en ordentlig drittbil, den er faktisk så dårlig at Chrysler har lisensiert bort produksjonen til utviklingsland og den selges ikke i Europa eller USA p.g.a sikkerheten. 

Anonymkode: 3dd3d...a5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mulig den er populær i Tyrkia, men det er ikke en ekte Fiat.

Fiat Egea er basert på Dodge Neon som er en ordentlig drittbil, den er faktisk så dårlig at Chrysler har lisensiert bort produksjonen til utviklingsland og den selges ikke i Europa eller USA p.g.a sikkerheten. 

Anonymkode: 3dd3d...a5c

Såpass 😂 Den ser bra ut da. Jeg kan ikke detaljene rundt den bilen. 

Anonymkode: 5bda3...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jaja bare sett bra felger og heftig musikk anlegg så er det fet nok :) Tror du Tyrkia er fattig land eller? Vi har mange fete biler der :)

Anonymkode: 5bda3...a6b

Neida... Tyrkia er ikke fattig, det er bare det tyrkiske folket som har flyttet til andre land for å bli rikere. Med masse bass og neonlys så kan alle biler bli en kebabtralle!.

Anonymkode: 3dd3d...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Neida... Tyrkia er ikke fattig, det er bare det tyrkiske folket som har flyttet til andre land for å bli rikere. Med masse bass og neonlys så kan alle biler bli en kebabtralle!.

Anonymkode: 3dd3d...a5c

Stor nasjon, alle er ikke rike der. Med fete biler så mente jeg ferrarier og sånt. Det finnes mange av dem der nede. Og ja folk flytter til andre land for å tjene mer penger og investere mer. Hvis du får mulighet til det og du ønsker å gjøre det så må du bare gjøre det du også. Joine utlending AS ;)

Anonymkode: 5bda3...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte en brukt Fiat for noen år siden, bare problemer fra begynnelse til slutt. Viste elektriske feil som ikke fantes hele tiden og verkstedet kunne ikke finne ut av det. Mange dyre regninger fra verkstedet. Veldig lav, så den tok innimellom nedi selv om vi kjørte sent over fartsdumper. Til slutt begynte den å slå seg av mens vi kjørte, og da fant vi ut at den måtte skrotes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les en hvilken som helst undersøkelse eller TÜV/DEKRA/Bilprövningen-rapport. Sjekk ut carsurvey.org. Les anmeldelser av nye biler som kollapser i pressens hender.

Fiat er ikke den bilen du kjøper tilfeldig. Du kjøper slike biler av helt andre grunner enn problemfritt bilhold og forutsigbare transportmuligheter.

Anonymkode: 461b1...60b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.4.2020 den 10.48, AnonymBruker skrev:

Les en hvilken som helst undersøkelse eller TÜV/DEKRA/Bilprövningen-rapport. Sjekk ut carsurvey.org. Les anmeldelser av nye biler som kollapser i pressens hender.

Fiat er ikke den bilen du kjøper tilfeldig. Du kjøper slike biler av helt andre grunner enn problemfritt bilhold og forutsigbare transportmuligheter.

Anonymkode: 461b1...60b

Been there, done that. 😂 Angrer ikke et sekund. ❤️  

Anonymkode: 17202...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...