AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #1 Skrevet 31. mars 2020 Er det noen som har erfaring med å operere nesen i utlandet? og da tenker jeg ikke på typ Tyrkia og andre land som er billigere. Vil operere nesen, men ikke i Norge siden jeg føler det blir gjort så sjeldent og at kirurgene ikke er så gode på det hvis det gir mening. Hørt mye bra om både Iran, Latvia og Polen? Prisen er ikke så nøye, vil heller betale en betydelig sum for et bra resultat enn en billig operasjon. Er helt lost, og tør ikke spørre noen om det... vet heller ikke om noen som har operert nesen som jeg kunne spurt om tips. Hvis det har noe å si så har jeg en «droopy» nese som på bildet Anonymkode: e6657...5c1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #2 Skrevet 1. april 2020 Kunne tenke meg ny nese selv, men på de jeg har sett som har operert så ser man at nesen er operert. Dessuten syns jeg ikke resultatet blir fint, ofte, det er som om de følger en mal og alle med operert får den samme oppstoppernesen med den loopen på. Og folk meg etniske neser som er typiske i f eks Iran osv syns jeg passer mye bedre med det enn med opererte «norske» neser. Tenk deg godt om, de skal tross alt skjære i skjelettet ditt.. kanskje får du problemer i ettertid med dårlig pust eller at det ikke blir slik du hadde tenkt. Du blir hoven og stor i lang tid etterpå, i den grad man begynner å angre på inngrepet. Anonymkode: b9465...9a2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #3 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 1.4.2020 den 0.21): Er det noen som har erfaring med å operere nesen i utlandet? og da tenker jeg ikke på typ Tyrkia og andre land som er billigere. Vil operere nesen, men ikke i Norge siden jeg føler det blir gjort så sjeldent og at kirurgene ikke er så gode på det hvis det gir mening. Hørt mye bra om både Iran, Latvia og Polen? Prisen er ikke så nøye, vil heller betale en betydelig sum for et bra resultat enn en billig operasjon. Er helt lost, og tør ikke spørre noen om det... vet heller ikke om noen som har operert nesen som jeg kunne spurt om tips. Hvis det har noe å si så har jeg en «droopy» nese som på bildet Anonymkode: e6657...5c1 Haha hvor har du finni det 😂 Jeg har like lang som pointed nesa om ikke enda litt lengre bare i Grecian fasongen 😅 ser ikke ut 😅 Anonymkode: 245eb...41d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå