AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #1 Skrevet 31. mars 2020 Jeg har prøvd i en evighet å finne kokvask på vaskemaskinen min, men jeg finner ikke ut av det. Det skal sies at vaskemaskinen ikke fungerer helt som den skal, men jeg har prøvd alle programmene. Tenker det ville vært naturlig at kokvask var enten på hygiene eller baby, men temperaturen går bare opp til 60 når jeg trykker..? Merkelig at det står 90 grader på maskinen om det ikke går an.. Anonymkode: 0cf6f...1a9
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #2 Skrevet 31. mars 2020 Det står jo på maskinen din at temperaturen går opp til 90 grader. Har du prøv å trykke på "temperaturknappen" under "gradestokken" for å se om du da kan få lyset til å flytte seg opp til 90 grader? Anonymkode: a8201...609
Jaybird Skrevet 31. mars 2020 #3 Skrevet 31. mars 2020 (endret) Jeg har maskin som er sånn du beskriver. Det er fordi det er ikke alle vaskeprogrammene som "støtter" 90 grader. Det samme gjelder ved sentrifugehastighet, jeg får ikke kjørt den på maks på alle programmene. Det kan jo virke som om noe er galt da du har prøvd alle programmene 😕 Endret 31. mars 2020 av Jaybird
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #4 Skrevet 31. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det står jo på maskinen din at temperaturen går opp til 90 grader. Har du prøv å trykke på "temperaturknappen" under "gradestokken" for å se om du da kan få lyset til å flytte seg opp til 90 grader? Anonymkode: a8201...609 Ja, jeg det er jo det jeg skriver. Jeg har trykket på temperaturknappen på alle programmene, men ingen går opp til 90 Anonymkode: 0cf6f...1a9
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #5 Skrevet 31. mars 2020 1 minutt siden, Jaybird skrev: Jeg har maskin som er sånn du beskriver. Det er fordi det er ikke alle vaskeprogrammene som "støtter" 90 grader. Det samme gjelder ved sentrifugehastighet, jeg får ikke kjørt den på maks på alle programmene. Anbefaler å lese manualen, ev. prøve å se om du kan klikke den opp på 90 grader hvis du bytter til et annet program. Har leter etter manualen lenge, men vaskemaskinen har gått ut av produksjon.. Er det noen program på din maskin som går opp til 90 grader? Anonymkode: 0cf6f...1a9
Jaybird Skrevet 31. mars 2020 #6 Skrevet 31. mars 2020 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker said: Har leter etter manualen lenge, men vaskemaskinen har gått ut av produksjon.. Er det noen program på din maskin som går opp til 90 grader? Anonymkode: 0cf6f...1a9 Ja, sorry, jeg blingsa, så du hadde prøvd alle programmene. Da virker det jo som om det er noe galt med selve maskinen, det er jo ulogisk at det står der, men du får ikke valgt det. Og ja, på min får jeg den på 90 grader med "rette" programmet. Har du noe info om selve maskinen, som noe som helst nummer noe sted på den, og merke osv? Jeg liker en utfordring, skal alltids klare å finne manualen et eller annet sted på det store nettet! 😄 Ev. et bedre bilde, bildesøk kan gi så mangt av resultater. Endret 31. mars 2020 av Jaybird
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #7 Skrevet 31. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har leter etter manualen lenge, men vaskemaskinen har gått ut av produksjon.. Er det noen program på din maskin som går opp til 90 grader? Anonymkode: 0cf6f...1a9 Send mail til produsenten. Anonymkode: a8201...609
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå