Gjest Deltidsmamma Skrevet 31. mars 2020 #1 Skrevet 31. mars 2020 Jeg har en gutt som blir 17 nå om litt, og han er alltid syk føler jeg. Alle prøver er tatt og ingen funn, men han er like herlig syk. Han spilte fotball på elitenivå men gav seg etter 12 år da han den siste tiden ikke orket mer. Han er ikke en som sitter ved pc hele tiden, og han får nok søvn. Han orker ingenting, han trives godt på skolen, men når han kommer hjem fra skolen er det rett i seng. Han gjør det han skal av skolearbeid men han er rett og slett ikke i form. Noen gode ideer?
Gåsemor Skrevet 31. mars 2020 #2 Skrevet 31. mars 2020 (endret) Har det vært tatt prøve for å sjekke kyssesyken? Endret 31. mars 2020 av Gåsemor Fjerne skrivefeil
Gjest Deltidsmamma Skrevet 31. mars 2020 #4 Skrevet 31. mars 2020 Det er sånn at han i følge blodprøver ikke har hatt eller har kyssesyken. Jeg har jo hatt tankene om at det kan være ME. Men det er også sånn at jeg er redd for å tenke de tankene fordi jeg selv har denne sykdommen, han har bodd borte i en del år så han har ikke sett meg på det verste, og heldigvis har jeg gode dager også men jeg er redd for at jeg pga meg selv ser noe som jeg selv har.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #5 Skrevet 31. mars 2020 Kyssesyke, flått/borreliose, cøliaki? Anonymkode: 4a4da...3c9
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #6 Skrevet 1. april 2020 Hva legger du i syk? Hvordan er hans psykiske helse? Har han det bra på skolen/ med venner/seg selv? Anonymkode: f83ee...efd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå