AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #1 Skrevet 31. mars 2020 Hvordan tror dere vi har det i forhold til pandemien om nøyaktig et år? Jeg tror vi er tilbake til det mye av det gamle, folk jobber, barn er på skole og i barnehage, vi går på kino, kjøpesenter, på pub, kan møte venner og reiser igjen. Men at vi har noen restriksjoner, som at store folkesamlinger på mange tusen ikke enda er tillatt som konserter, fotballkamper og teater og at det er noe avstand på restauranter, at de ikke slipper inn for mange på puber og at ikke dans er lov på utesteder. Jeg vet jeg burde tro annerledes men klarer ikke å tro at dette vakumet vi lever i nå skal fortsette i 12 mnd til, klarer ikke å ta det innover meg. Jeg håper det da er slik at det er svært få smittede, kanskje man bare hører om et par nye hver dag og at det dør noen eldre i ny og ne av viruset. Hva tror dere? Anonymkode: 3f740...0a9
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #2 Skrevet 31. mars 2020 Vi er i en dyp økonomisk krise. Og det vil ta mange år å bygge opp igjen. Anonymkode: 7c324...df9
Anbefalte innlegg