AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #1 Skrevet 31. mars 2020 Eksen min får besøk av sønnen sin fra et annet forhold som bor i Oslo området. Han har et barn med meg også. Bekymret for at ungen og moren skal dra med seg smitte til far. Moren blir med for å overlevere. Burde jeg vente 14 dager før jeg sender barnet mitt på besøk til far og broren? Jeg jobber også i et samfunnskritisk yrke og kan ikke utsette meg selv for smitte. Kommunen vår har gått ut med at folk som kommer fra Viken, Oslo området og sør Norge skal i karantene i 14 dager.. gjelder det barn som skal på samvær også? hva hadde dere gjort ? Anonymkode: 1f8ee...01d
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #2 Skrevet 31. mars 2020 De tar fly fra Gardermoen.. mest det jeg er bekymret for. ts Anonymkode: 1f8ee...01d
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #3 Skrevet 31. mars 2020 Gardemoen er jo nesten helt tom, så neppe noe stor fare der! https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/50qGX1/en-flyplass-nesten-uten-passasjerer Anonymkode: b2871...187 2
Heidi40 Skrevet 31. mars 2020 #4 Skrevet 31. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eksen min får besøk av sønnen sin fra et annet forhold som bor i Oslo området. Han har et barn med meg også. Bekymret for at ungen og moren skal dra med seg smitte til far. Moren blir med for å overlevere. Burde jeg vente 14 dager før jeg sender barnet mitt på besøk til far og broren? Jeg jobber også i et samfunnskritisk yrke og kan ikke utsette meg selv for smitte. Kommunen vår har gått ut med at folk som kommer fra Viken, Oslo området og sør Norge skal i karantene i 14 dager.. gjelder det barn som skal på samvær også? hva hadde dere gjort ? Anonymkode: 1f8ee...01d Karantene gjelder også ved samvær ja,jeg hadde ikke latt mitt barn dra til far når storebror er der. En sår situasjon å havne i og ønsker deg lykke til
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #5 Skrevet 31. mars 2020 Hvorfor i alle verdens dager skal de på død og liv (bokstavlig talt) avvikle samvær nå? De kan jo ha samvær når ting har roet seg. Anonymkode: 2f470...e59
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #6 Skrevet 31. mars 2020 Tenker dere det samme for Innlandet? Der far vil ha samvær nå, likt med hans datter fra før som kommer fra et sted lenger unna? Kommunelegen mener bestemt at samvær skal utsettes, men er usikker😕 Anonymkode: 3ec66...a8d
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #7 Skrevet 31. mars 2020 Barnet skal være der på ubestemt tid. Så tenker at om jeg holder mitt barn hjemme i 2 uker ikke gjør så mye. Jeg vet far ikke kommer til å bli så glad. Blir bekymret for far virker ikke som han bryr seg stort. Han har besøk av familie stadig vekk. Selv om jeg ber han om å ikke ta imot besøk. Vi hadde avtalt at vi kun skulle være rundt hverandre og ungen for å begrense smitten. Jeg er utsatt i yrket mitt. Jeg har ikke besøk av familie. Er kun med barnet mitt, på jobb og hjem til far for å hente/levere ungen. ts Anonymkode: 1f8ee...01d
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #8 Skrevet 31. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker dere det samme for Innlandet? Der far vil ha samvær nå, likt med hans datter fra før som kommer fra et sted lenger unna? Kommunelegen mener bestemt at samvær skal utsettes, men er usikker😕 Anonymkode: 3ec66...a8d Hvis kommunelegen synes at samvær skal utsettes så bør du høre på h*n. Svært vanskelig situasjon dette og derfor jeg er så usikker. ts Anonymkode: 1f8ee...01d
Anbefalte innlegg