Gå til innhold

Liker dere damer rolige menn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror det hadde blitt veldig kjedelig lengden. Som flere nevner foretrekker jeg menn med litt fart i. Menn det skjer mye ting rundt. Menn som tar med meg inn i stiit liv. Ikke menn hvor jeg blir livet hans.

Anonymkode: 4c31d...c8b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har alltid vært en ganske rolig person. Er ikke den personen som sier mest, men tenker mer. Jeg sliter på ingen måter med selvtilliten, men er bare født en ganske rolig person. Når jeg er med jenter sier jeg ikke så mye, men hvis jeg først snakker med noen, holder jeg samtalen veldig kort. Er ikke en "snakker". Du kan sammenligne personligheten min litt som Thomas Giertsen sin. Rolig, men samtidig veldig opptatt av at ting skal være i orden.
Blir dere damer tiltrukket av rolige menn? Eller må menn være utadvendte og pratsomme? :) 

Anonymkode: 041c8...082

Ja! Jeg snakker ikke så mye selv heller. 

Anonymkode: 77e75...2c9

AnonymBruker
Skrevet
På 31.3.2020 den 17.03, AnonymBruker skrev:

Må bare legge til at hvis jeg først blir kjent med en person, da kan jeg snakke. Men generelt snakker jeg ikke mye til folk jeg ikke har noe med, hvis du forstår. 

-ts

Anonymkode: 041c8...082

Hvordan blir du kjent med folk da og hvordan blir de kjent med deg om du ikke snakker for å bli kjent? Det er dette jeg tenker er negativt, ikke at du ikke er en type som prater hull i hodet på samboeren sin 😛

Anonymkode: 22c82...ce5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...