AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #1 Skrevet 31. mars 2020 Jeg lurer bare på om dette er en god anledning til å date med avstanden på to meter mellom hverandre som en fordel? På denne måten vil man slippe denne forhastelsen med å være intim, og øke muligheten for vennskap og spenning. Selvfølgelig er det beste å møtes IRL så raskt som mulig, men når man gjør det på tur, og på to meter fra. Så kan man henge sammen på videosamtaler videre. Jeg har tro på at man kanskje slipper å treffe en del løgnere og drittsekker, og bare det er en lettelse i seg selv 😅 Og om man ønsker å være nærmere sammen, blir man enig om fortsettelsen ( testet, immun, omgangskrets, familie etc). K Anonymkode: 67a50...a4f 4
Hr. Aktiv Skrevet 31. mars 2020 #2 Skrevet 31. mars 2020 Jeg har datet nå i det siste da på skitur. Vi var over en meter fra hverandre. Koselig date uten noe press av noe slag. Ruslet ca. 2 mil på ski.
MakeItHappen Skrevet 31. mars 2020 #3 Skrevet 31. mars 2020 Luker unna de fleste som kun tenker ONS, så det er positivt. 2
GrønnNellik68 Skrevet 31. mars 2020 #4 Skrevet 31. mars 2020 42 minutter siden, MakeItHappen skrev: Luker unna de fleste som kun tenker ONS, så det er positivt. Fy de er d mange av.. ikke en som vil møtes med avstand😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #5 Skrevet 31. mars 2020 1 time siden, MakeItHappen skrev: Luker unna de fleste som kun tenker ONS, så det er positivt. Var hovedtanken med at jeg tenkte det ville være positivt ja. Men også de som generelt tenker at det bare er greit med sex og ikke noe mer (men lyver om at de egentlig vil ha et forhold). En annen måte å starte noe på 😌 ts Anonymkode: 67a50...a4f
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #6 Skrevet 31. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer bare på om dette er en god anledning til å date med avstanden på to meter mellom hverandre som en fordel? På denne måten vil man slippe denne forhastelsen med å være intim, og øke muligheten for vennskap og spenning. Selvfølgelig er det beste å møtes IRL så raskt som mulig, men når man gjør det på tur, og på to meter fra. Så kan man henge sammen på videosamtaler videre. Jeg har tro på at man kanskje slipper å treffe en del løgnere og drittsekker, og bare det er en lettelse i seg selv 😅 Og om man ønsker å være nærmere sammen, blir man enig om fortsettelsen ( testet, immun, omgangskrets, familie etc). K Anonymkode: 67a50...a4f Du skriver som om jeg hadde skrevet det selv, TS:p Anonymkode: c0701...b14
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #7 Skrevet 1. april 2020 Nå er jeg av de som holder igjen i starten uansett, og gjerne går tur på de første datene, og må si at det er noe jeg trygt anbefaler til andre.😊 Bruke tid på å bli kjent er alltid lurt. Jeg tror mange av oss (også meg selv inkludret) kan ha det litt for travelt til tider, og dermed kan ende opp med å gå litt lengre enn man egentlig skulle ønske i ettertid når man finner ut at det kanskje ikke var så god match likevel... Jeg kjener at det er egentlig litt deilig sånn som det er nå, da kan man virkelig slappe av og bruke tid. Har ikke blitt noen date ennå i corona-perioden, men det ligger an til en gåtur i løpet av nærmeste uken med en ny date. Vi må bare finne en tid som passer, noe som ikke har vært helt enkelt i forhold til barn og jobb m.m. Anonymkode: 79b27...347
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #8 Skrevet 1. april 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg av de som holder igjen i starten uansett, og gjerne går tur på de første datene, og må si at det er noe jeg trygt anbefaler til andre.😊 Bruke tid på å bli kjent er alltid lurt. Jeg tror mange av oss (også meg selv inkludret) kan ha det litt for travelt til tider, og dermed kan ende opp med å gå litt lengre enn man egentlig skulle ønske i ettertid når man finner ut at det kanskje ikke var så god match likevel... Jeg kjener at det er egentlig litt deilig sånn som det er nå, da kan man virkelig slappe av og bruke tid. Har ikke blitt noen date ennå i corona-perioden, men det ligger an til en gåtur i løpet av nærmeste uken med en ny date. Vi må bare finne en tid som passer, noe som ikke har vært helt enkelt i forhold til barn og jobb m.m. Anonymkode: 79b27...347 Store spørsmålet er om noen vil bli kjent på den måten? Etter 12 mars har ingen vist interesse for å treffes med mindre det er utsikter til sex når jeg vil følge reglene. Så da sitter man alene da. Anonymkode: 1240d...e18
Okapi Skrevet 1. april 2020 #9 Skrevet 1. april 2020 Kan gjerne treffes uten utsikter til sex, men frister bare ikke når tur med to meters avstand er det eneste alternativet. Med en jeg kjenner fra før, og som avveksling, gjerne det, men flere turer på rappen med en ny person? Vil heller ta en øl, gå på kino, på museum, se en film i sofaen, lage mat sammen, spille brettspill, men alt det der utgår. Da føler jeg det nesten er like greit å drøye til det går an å sosialisere normalt. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #10 Skrevet 1. april 2020 26 minutter siden, Okapi skrev: Kan gjerne treffes uten utsikter til sex, men frister bare ikke når tur med to meters avstand er det eneste alternativet. Med en jeg kjenner fra før, og som avveksling, gjerne det, men flere turer på rappen med en ny person? Vil heller ta en øl, gå på kino, på museum, se en film i sofaen, lage mat sammen, spille brettspill, men alt det der utgår. Da føler jeg det nesten er like greit å drøye til det går an å sosialisere normalt. Er egentlig nå jeg hadde trengt å truffet folk mest. Men d er sikkert bare meg d😂 Anonymkode: 1240d...e18
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #11 Skrevet 1. april 2020 Ja syns det er fint for da slipper man alle som bare er ute etter kjapp sex. Fortsatt en del som bare er ute etter å sexte og dirty snappe men det er bare å luke ut de som spør etter snap også Anonymkode: e2e81...392
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #12 Skrevet 2. april 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Store spørsmålet er om noen vil bli kjent på den måten? Etter 12 mars har ingen vist interesse for å treffes med mindre det er utsikter til sex når jeg vil følge reglene. Så da sitter man alene da. Anonymkode: 1240d...e18 Det er jo effektiv luking da, man slipper å møte de som faktisk bare er ute etter sex. Det må da være positivt selv om det fører til at det blir mindre dating. Når man da først møter noen så er det jo større sjanse for at det er noe som kan bli varig og bra tenker jeg. Litt mindre sjanse for møte noen og så da bli dumpet etter kort tid (etter sex). Nå har jeg ikke hatt kontakt med så mange i denne perioden. Han jeg chatter med dukket opp akkurat når coronastyret slo inn for fullt, og han er som meg ute etter noe varig. Vi var begge tydelige på det når vi begynte å chatte. Og vi er begge voksne nok til å ha et litt avslappet forhold til dette, ingen grunn til å stresse. Skjønner at det kanskje er annerledes for litt yngre (vi er i 40-årene). Men jeg håper virkelig vi får til å møtes nå, for det er litt skummelt å chatte lenge i forkant også. Man lager seg et bilde av vedkommende som fort kan være helt feil. Anonymkode: 79b27...347
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå